۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۳۱۷۲
سرپرست و اعضای موسسه ماموریت ولایت پاکستان در پیامی؛

انتخاب آیت الله رئیسی با مشارکت حداکثری مردم دشمنان را مایوس کرد

انتخاب آیت الله رئیسی با مشارکت حداکثری مردم دشمنان را مایوس کرد
سرپرست و دیگر اعضای موسسه ماموریت ولایت پاکستان در پیام تبریکی، گفتند: انتخاب الله رئیسی با مشارکت حداکثری مردم دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعادل مهدوی سرپرست و دیگر اعضای موسسه ماموریت ولایت پاکستان با صدور پیامی، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک و تهنیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باتوجه به تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی علیه انتخابات، برگزاری یک انتخابات پرشور وخلق حماسه ای دیگر از طرف ملت فهیم و باشعور جمهوری اسلامی ایران و مشارکت حداکثری مردم واقعا جای تشکر و قدردانی دارد، مردم غیور ایران با این اقدام خود واقعا دشمن را مأیوس کردند.

بلا شک و تردید این پیروزی ملت و مأیوسی دشمنان در سایه ی رهنمودهای رهبر فرزانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای مد ظله العالی حاصل گردید.

مردم بخاطر فشارها و مشکلات زندگی از دولت فعلی گله و شکایات زیادی داشتند، تبلیغات دشمن هم بود اما باز هم پشت رهبری و نظام اسلامی را خالی نکردند و بر وظیفه شرعی و عقلی خود عمل کردند که در نتیجه خداوند متعال مردم وفادار و ولایتمدار را با پیروزی و انتخاب آیت الله رئیسی جایزه ای بزرگ داد.

ما این حسن انتخاب را به خدمت امام زمان(عج) مقام معظم رهبری، مردم شریف جمهوری اسلامی ایران و شخص آیت الله رئیسی تبریک عرض می نماییم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

ان شاء الله مثل همیشه تابع رهبری و موفق خواهند بود.

محمد عادل مهدوی
سرپرست تشکل ولایت مشن پاکستان
و اعضاء محترم

/988/

ارسال نظرات