۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۸۳۱۸۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

انتخاب آیت الله رئیسی بار دیگر حال و هوای خدمت دهه اول انقلاب را زنده کرد

انتخاب آیت الله رئیسی بار دیگر حال و هوای خدمت دهه اول انقلاب را زنده کرد
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین ایرانی گفت: اعتماد مجدد به فردی توانمند در کسوت لباس مقدس روحانیت با مدیریت جهادی بار دیگر حال و هوای خدمت دهه اول انقلاب را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشکوه مردم کرمانشاه در انتخابات 28 خردادماه که زمینه اقتدار ملی و در مقابل یاس و ناامیدی دشمنان این انقلاب و نظام گردید تقدیر کرد.

در متن پیام مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلْحَمْدُلِلَّهِ عَلی ما اَنْعَمَ وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلی ما اَلْهَمَ وَ الثَّناءُ بِما قَدَّمَ (خطبه فدکیه)

سخنان حکیمانه رهبری فرزانه که نوید آزادی خرمشهرها را می داد به لطف الهی برغم مضایقه نمودن ملزومات بهداشتی و پزشکی برای مبارزه و مهار ویروس منحوس از طرف همان کسانی که در دفاع مقدس از فروش نیازمندی های رزمندگان اسلام، ماهیت دروغین آنان برای ما آشکار شد، توانستیم در کوتاه مدت با همگامی وارثان همان شیرمردان در جبهه سلامت هم، ویروس کرونا را کنترل و در فاز مایحتاج بیماران خود کفا شویم.

از حدود ماهها قبل هم بمباران شدید رسانه های جبهه کفر و نفاق برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان آحاد هموطنانمان و هشتگ « رأی بی رأی » و دهها دسیسه و حربه دیگر، از حضور حماسی مردم در پای صندوقهای رأی واهمه داشتند، که پایه های توطئه فشار حد اکثری یکی پس از دیگری فرو بریزد و مردم انقلابی پوزۀ استکبار جهانی را به خاک مذلت بمالند.

از طرف دیگر مردم وفادار به آرمانهای امامین انقلاب و راه خونین شهدا که از نزدیک با مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی هر روز دست و پنجه نرم می کردند، با انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهبم رئیسی، شخصیتی ارزشمند که عملکرد او همراه با کارنامه ای روشن، بهترین گزینه برای سر و سامان دادن به آشفتگی حاکم بر جامعه دانسته و با وجود تحریم ها و گله مندی از نحوۀ مدیریت امور کشور، در اول قدم امنیت روانی را برای خود به ارمغان آوردند.

مردم انقلابی و بصیر نیک می دانند که اعتماد مجدد به فردی لایق و توانمند در کسوت لباس مقدس روحانیت با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی بار دیگر حال و هوای خدمت دهه اول انقلاب را برای مردم زنده می کند، همچنانکه این توانمندی را در آستان مقدس رضوی(ع) و قوه قضاییه به منصه ظهور رسید.

شایسته است تمام هم و غم دلسوزان و برنامه ریزان انقلابی با محوریت اجرای اقتصاد مقاومت برای خدمت صادقانه و امیدوار نمودن بیشتر مردم به آینده ایران اسلامی که رضایت خداوند منان و رهبری حکیم و فرزانه را بدنبال دارد./1400/

ارسال نظرات