۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۸۳۱۸۹
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی:

حضور پرشور مردم در انتخابات، فهم عظیم ملت را به رخ جهانیان کشاند+ فیلم

حضور پرشور مردم در انتخابات، فهم عظیم ملت را به رخ جهانیان کشاند+ فیلم
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، وحدت، هم گرایی و فهم عظیم ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع)، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین، حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، مدیران و کارمندان خبرگزاری رسا در نمازخانه این مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: یکی از بزرگترین آرزوهای مسلمانان جهان زیارت حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، وحدت، هم گرایی و فهم عظیم ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: نیتجه انتخابات ایران سبب خشنودی و امیدواری دوستان ملت ایران در خارج کشور و محور مقاومت در منطقه شد.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی از دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی، بیان کرد: رسانه های خارجی برای ایجاد دلسردی مردم از نظام اسلامی و عدم حضور مردم در انتخابات تمام تلاش خود را انجام دادند، اما ملت ایران در 28 خرداد با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی، خط بطلان بر دسیسه های دشمنان خارجی و جریان نفاق داخلی کشید.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ایام انتخابات بسیاز از دسیسه ها و توطئه های دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ابراز داشت: حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات را به رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و رییس جمهور منتخب، تبریک می گوییم، آغاز دولت جدید سرآغازی برای ریل گذاری برای بیانیه گام دوم انقلاب است.

 وی در بخش دیگر از سخنان خود به نسبت های رفتاری انسان در کلام امام رضا(ع) پرداخت و گفت: نسبت رفتاری میان انسان و خداوند، نسبت رفتاری میان مؤمنان، نسبت رفتاری انسان با خود، نسبت رفتاری انسان با عقل، نسیت رفتار انسان با جامعه و نسبت رفتاری انسان با ولی جامعه از جمله این نسبت ها است.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: برخی افراد از چندماه پیش از انتخابات در ستادها برخی کاندیدها فعال بودند، اما بعد از مناظرات از انها برائت جستند.

نوی با اظهار تأسف از اظهارات برخی نامزدهای انتخاباتی در مناظرات، افزود: برخی افراد خود را در معرض بالاترین انتخاب برای اخذ سمت اجرایی کشور قرار می دهند، اما این گونه بیان کردند که نگذارید 28 خرداد به 28 شهریور تبدیل شود، این مسأله برزگترین ظلم به انقلاب، خون شهدا و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی اظهار داشت: برخی تظاهر به انقلاب بودن می کنند، اما بعد از مدتی چهره واقعی خود را نشان دادند و در حال حاضر این افراد مخاطب و سوژه رسانه های بیگانه قرار گرفتند.

وی با اشاره به چهره مردمی و خدمت گزار آیت الله رئیسی گفت: در زمان تولیت آیت الله رئیسی بر آستان قدس رضوی، مجمع عمومی جامعه مدرسین تفاهم نامه تبلیغی و دینی با حرم امام رضا(ع) به امضا رساند و ایشان با خوش فکری و پیگیری های بر به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی تأکید داشتند.

 نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جوان، کارآمد و انقلابی، گشایش اقتصادی و معیشتی برای ملت ایران ایجاد شود./998/

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
آقای رئیسی نشون داده که میتونه منشا وحدت باشه
1
0