۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۳۲۱۰

آیت الله نوری همدانی خواستار توجه به مشکلات معیشتی طلاب شد

آیت الله نوری همدانی خواستار توجه به مشکلات معیشتی طلاب شد
حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات، توجه بیشتر به مشکلات معیشتی را خواستار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رییس مرکز خدمات با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات گفت: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

وی به برخی مشکلات موجود در کشور از جمله شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی اشاره کردند و توجه بیشتر به مشکلات معیشتی را خواستار شدند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: برای انجام برنامه‌های مناسب و مطلوب نیاز است جامعه هدف خود را به‌خوبی بشناسید و متناسب با نیازهای آنان برنامه‌ریزی کنید.

وی اظهار کرد: برگزاری جلساتی با عموم طلاب همچنین با افرادی که سابقه خدمت‌رسانی دارند و این مسیر را پیموده‌اند و استفاده از نظرها و پیشنهادهای آنان می‌تواند در ارتقای فعالیت‌های شما مؤثر باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تصریح کرد: خدمت به طلاب و روحانیون بسیار مهم است؛ لذا شما باید در مدیریت خود بسیار دقت کنید تا کسی از حقش محروم نشود و به کسی هم به ناحق مساعدت نشود./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نریمانی
Germany
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
مرکز خدمات داره تلاش زیادی میکنه.
1
0
hkvkhv
United States
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶
البته طلاب مهمند .. انتقاد
0
0