۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۸۳۲۴۱
حجت الاسلام سبحانی:

مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس کردند

مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس کردند
اصفهان - رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: حضور مردم در انتخابات علیرغم وجود مشکلات نشان دهنده بصیرت و بیداری مردم است و باعث مأیوس شدن دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سبحانی رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تبریک سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا(ع)، به حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: مردم ضمن داشتن گلایه های به حق معیشتی، با بینش و بصیرت خود و حضور در انتخابات، عرصه انتخابات را به عرصه شکست دشمن تبدیل کردند و اجازه سوء استفاده از شرایط موجود را به دشمنان ندادند.

وی حضور مردم در صحنه های سیاسی کشور را همانند حضور مردم در جبهه های حق علیه باطل قلمداد کرد و افزود: در زمان دفاع مقدس نیز مردم با وجود مشکلاتی که داشتند، وقتی اجماع نظام کفر جهانی علیه انقلاب نوپای اسلامی را دیدند با بصیرت و بینش خود، در مقابل دشمن بعثی مورد حمایت غرب، سینه سپر کردند و دشمن تا بن دندان مسلح را عقب راندند.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در ادامه اظهار کرد: امروز نیز مردم با بصیرت ایران اسلامی، در عرصه های اجتماعی و سیاسی که اهمیت آن از دفاع مقدس کمتر نیست، حضور می یابند و حماسه آفرینی کرده و باعث شکست دشمنان می‌شوند.

حجت الاسلام سبحانی به اهمیت قرآن در زندگی بشر و رسیدن انسان به سعادت در دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: قرآن تنها نسخه معتبر هدایت بشر است و بدون آن پیمودن راه سعادت و خوشبختی ناممکن خواهد بود.

 وی رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را در گرو عمل به دستورات آسمانی نسخه شفابخش قرآن کریم دانست و تصریح کرد: تشویق اهل خانه به تلاوت مستمر قرآن کریم، چنان نورانیتی به خانه می دهد که در پرتو آن، تمام گمراهی ها و نقشه دشمنان برای به انحراف کشیدن جامعه از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام سبحانی، در ادامه به نقل رجاء بن ضحاک در خصوص امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در نقل ایشان آمده است امام رضا(ع) هر سه روز یک بار ختم قرآن می کرد و این تلاوت با تدبر در آیات الهی همراه بوده است، همین مسأله باید الگو و شاخصی باشد برای زندگی ما و تلاش ما برایاینکه بیشتر با قرآن کریم انس بگیریم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات