۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۸۳۳۰۲
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیامی:

دشمن بار دیگر با پیروزی آیت الله رئیسی در ایران زمین گیر شد

دشمن بار دیگر با پیروزی آیت الله رئیسی در ایران زمین گیر شد
حجت الاسلام والمسلمین جعفری با ارسال پیامی پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت و ابراز داشت: دشمن بار دیگر با پیروزی آیت الله رئیسی در ایران زمین گیر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ارسال پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت فهیم ایران تبریک و تهنیت گفت.

وی گفت: با وجود سم پاشی های دشمن و تلاش برای عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده، جلوی تیم های رسانه ای سراسر جهان اتحاد و انسجام ملی را از خود نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری حضور مردم پای صندوق های رأی تا ساعت دو بامداد را در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر دانست و ابراز داشت: مردم فهیم و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران غیر قابل پیش بینی اند هر زمانی که دشمن تلاش می کند آنان را از ںظام و ولایت فقیه دور کند، نتیجه ای وارونه و برعکس دریافت می کند.

وی انتخابات ۲۸ خرداد ماه را روز تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید خامنه ای دام ظله العالی دانست و گفت: امیدواریم باب تازه ای در روابط بین الملل در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی باز شود و روابط بهتری با کشورهای همسایه مسلمان بویژه کشور برادر پاکستان برقرار شود.

این رهبر دینی پاکستان افزود: پاکستان و ایران زمنیه های زیادی برای تجارت و تبادل کالا دارند و همچنین سفرهای زیارتی و گردشگری نیز بیشتر و بهتر خواهد شد./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
همان طوری که جناب رئیسی نیز فرمودند چه کسانی در انتخابات شرکت کرده اند و چه کسانی شرکت نکرده اند و حتی کسانی که به ایشان رای نداده اند مشمول تمامی حق و حقوق شهروندی و کرامت انسانی اند.
0
0