۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۳۳۳۴

خوداتکائی در تعریف زمین و قواعد بازی سیاست

خوداتکائی در تعریف زمین و قواعد بازی سیاست
تمدن الحادی دائما در حال تعریف زمین جدید است و از تمام ظرفیت‌های ما برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس اندیشه خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم یزدانی مقدم در یادداشتی نسبت به توجه به توان داخل در حل معضلات و مشکلات یادآوری کرده است و به نمونه هایی از طرح های جایگزین پدیده ها و طرح های غربی اشاره کرده است.

متن یادداشت قاسم یزدانی مقدم بدین شرح است.

یکی از ائمه جمعه می گفت برایم واضح است که مسئولان شهر پس از نهایی شدن تصمیمات شهری نزد من می آیند. جایی را هم برایم تعریف می کنند که لاجرم باید در آن بازی کنم.

حکایت منطق کنونی استنباط در حوزه علمیه است که جدای از روحیات شخصی طلبه و استاد، اساسا قائل به سازندگی نیست، بلکه منتظر است دیگران بسازند و اینها حکمش را صادر کنند و در بیشتر موارد هم حکم به اسلامی بودن ساخته ها می دهند؛ از بانک گرفته تا بورس ، تغییر جنسیت و ... .

همچنین است حکایت تصمیم جدید صهیونیسم جهانی و سازمان ملل در استفاده از ظرفیت عظیم و مغفول سیصد میلیون دلاری سالانه زکات اسلامی برای مبارزه با بازی کرونا (1)

یعنی تمدن الحادی دائما در حال تعریف زمین جدید است و از تمام ظرفیت های ما برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند. ما نیز در بهترین حالت بازیگر میدان آنهاییم و قطعه ای برای تکمیل پازلشان.

اما باید بدانیم راه حل رویارویی با غرب (بخوانید حرکت به سمت ظهور، بخوانید حل شدن بنیادین مشکلات مردم) تعریف بازی جدید و ارائه راه حل های برآمده از دین است، نه پینه وصله زدن به برنامه های توسعه و دین مالی آن.

از جمله اقدامات قابل توجه در این زمینه می توان به تلاش برای توسعه فقه نظام (2) و نیز سلسله جلسات طرح جایگزین (3) در قم اشاره کرد.

 

پاورقی:

  1. https://news.un.org/ar/story/2021/05/1076022
  2. http://jiiss.ir/
  3. https://nro-di.blog.ir/
محمد مهدی محققی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
یه عده که مدتی هستند طب اسلامی میدونند مطلقا واکسن زدن رو توطئه‌ای جهانی تلقی کرده هیچ واکسنی نمیزنند.
0
0