۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۳۴۱
امام جمعه الیگودرز:

پیام حضور مردم در انتخابات «نه بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم» بود

پیام حضور مردم در انتخابات «نه بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم» بود
لرستان - حجت الاسلام سرلک با قدردانی از حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: پیام حضور مردم در انتخابات «نه بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم» بود.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، بیان داشت: نگاه فرصت محور، مهم ترین نکته در پیام تشکر و شادمانی رهبر معظم انقلاب که با رویکرد واقع بینانه، دارای نگاه رو به جلو، امیدوارانه بود.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه اصلی ترین توصیه رهبر معظم انقلاب قدردانیِ فرصتِ خدمتگزاری به کشور و مردم بود، افزود: فرصت شناسی و فرصت آفرینی از ارکان‌ مدیریت موفق است.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم رییس جمهور منتخب و یاران ایشان قدر این فرصت ناب خدمت به مردم و کشور را بدانند.

حجت الاسلام سرلک به توصیه محوری دوم در پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مد نظر داشتن اهداف خدایی و انگیزه های الهی است که لازمه تحقق آن، دو عنصر امید و نگاه خوشبینانه به آینده و کار جهادی با روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه پیروز حقیقی انتخابات ملت سرافراز ایران است، خاطرنشان کرد: پیام ملت ایران در انتخابات امسال نه بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم بود.

امام جمعه الیگودرز یادآور شد: جریانی که در خارج و داخل کشور متشکل از سلطنت طلبان، منافقین‌ کور دل، شخصیت ها و رسانه های استکباری، بریدگان داخلی و جریان ملی گرای داخلی و برخی عناصر کم جنبه و ناسپاس که به بهانه عدم احراز صلاحیت اعلام عدم مشارکت کرده بودند و در سخنان باطل خود صحبت از مشارکت ۲۰ درصدی می کردند.

وی تصریح کرد: ملت رشید و بصیر ایران علی رغم همه مشکلات موجود، شرایط کرونایی و گله مندی ها در لبیک به ندای نائب امام زمان(عج) با حضور پرشور و مشارکت 48 درصدی دشمنان و بدخواهان را به شدت عصبانی کردند.

استفاده از ظرفیت های کشور برای حل مشکلات اقتصادی مطالبه جدی از رییس جمهور است

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: امروز عمده مطالبات از دولت منتخب ترویج آرامش، امید و اطمینان در کشور با طرح دیدگاه های رو به جلو، ترویج فرهنگ رفاقت و تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی های کاذب دوران تبلیغات، مطالعه و بررسی عمیق در وضعیت کشور و تلاش برای انتخاب یاران کارآمد، توانمند، متعهد و متخصص با روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دخیل کردن همه ظرفیت های کشور برای حل مشکلات موجود به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی و کم اعتنایی به حاشیه سازی ها و تمرکز بر اولویت های اصلی کشور و حل مشکلات فوری مملکت از دیگر مطالبات است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات