۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۸۳۴۷۷
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مبلغی:

نزدیک‌ترین شخصیت به امام خمینی از نظر اصولی آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی بود

نزدیک‌ترین شخصیت به امام خمینی از نظر اصولی آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی بود
عضو خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی نزدیک‌ترین شخصیت به امام خمینی (ره) از نظر اصولی است و با ادبیات شفاف بر این اندیشه مورد اشاره اصرار و تمرکز داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مبلغی پیش از ظهر امروز در نخستین پیش همایش اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی مرجع انقلابی حضرت آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی (ره) با اشاره به شخصیت ایشان اظهار داشت: ایشان یکی از نزدیک‌ترین افراد به حضرت امام خمینی (ره) بود و در واقع در کنار ایشان همواره قرار داشت.

وی مکتب امام خمینی (ره) را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: برای شناختن مکتب باید خصایص آن را شناخت و در ادامه به تحلیل و بررسی آن پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مبلغی با بیان این‌که مکتب فقهی امام خمینی (ره) رویکرد به واقعیت موجود داشت، تأکید کرد: عرفان امام شریعت مدار بود و فقه ایشان با نگاه به جامعه بود.

وی تأکید کرد: آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی نزدیک‌ترین شخصیت به امام خمینی (ره) از نظر اصولی است و با ادبیات شفاف بر این اندیشه مورد اشاره اصرار و تمرکز داشت.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان از آغاز نهضت در کنار امام بود و دوشادوش امام خمینی (ره) در میدان مبارزه و جهاد قدم برداشت.

ارسال نظرات