۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۸۳۴۷۹
حجت الاسلام والمسلمین عماد:

هماهنگی بخش های نخبگانی مراکز حوزوی، ضروری است

هماهنگی بخش های نخبگانی مراکز حوزوی، ضروری است
رییس مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه گفت: هماهنگی بخش های نخبگانی مراکز حوزوی، ضروری است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه مشترک میان رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه و رئیس مرکز نخبگان حوزه علمیه خراسان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین عماد درابتدای این جلسه، ضمن تبریک انتصاب آقای علوی به سمت ریاست مرکز امور نخبگان حوزه علمیه خراسان ابراز داشت: هماهنگی حوزه های علمیه در اتخاذ تصمیمات کلان برای نخبگان و استعداد های برتر، بسیار ضروری و مهم می باشد.

وی با اشاره به ضرورت یکپارچگی شاخص های نخبگانی افزود: ضمن توجه به اقتضائات و شرایط هر عرصه و هر مرکز حوزوی، این مرکز در تلاش است در امور مربوط به استعدادهای برتر و نخبگان، میان حوزه های علمیه برادران و خواهران در سراسر کشور، هماهنگی ایجاد کرده و فرایندهای مربوط به شناسایی و حمایت این مجموعه ها را هم افزا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین آقای علوی رئیس مرکز نخبگان حوزه علمیه خراسان نیز در سخنان خود با تقدیر از زحمات مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه بیان نمود: همسان سازی ضوابط و مقررات نخبگانی در حوزه های علمیه، امری ضروری است و حوزه علمیه خراسان آمادگی دارد در این خصوص با مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه همکاری نماید.

ارسال نظرات