۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۸۳۵۳۲
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

تجلیل واقعی از شهدا، عدم سازش با آمریکا است

تجلیل واقعی از شهدا، عدم سازش با آمریکا است
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید بر این که تجلیل واقعی از شهدا عدم سازش با آمریکا است، گفت: آمریکا حلّال مشکلات نیست و با دشمن باید به دشمنی رفتار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: دشمنان انقلاب به ویژه منافقین و لیبرال ها، خط فکری شهید بهشتی را برنمی تابیدند و به همین دلیل دست به ترور این شخصیت برجسته انقلاب زدند.

وی با بیان این که خط فکری شهید بهشتی و شخصیت های این گونه در تضاد آشکار با سیاست های آمریکا بود، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران چون نمی توانند چنین شخصیت بزرگی را تحمل کنند دست به ترور ایشان زدند.

امام جمعه ساری، آمریکا را دشمن واقعی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید این کشور را به دشمنی بشناسیم و نباید دنبال سازش با آمریکا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این ترور ها نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی ها با ایادی خود ده ها هزار از مردم بیگناه و شخصیت های مهم این کشور را به شهادت رساندند و انسان های بیگناه را از شش تیر تا دوازده تیر به شهادت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی افزود: عده ای باور دارند آمریکا دشمن است اما می گویند ما برای رشد و توسعه به آنها نیاز داریم، آمریکا قطب است و ما باید به گرد قطب بگردیم و باید در قالب گفت و گو و مذاکره با آنها رابطه دوستانه داشته باشیم که این فکر خلاف توصیه خداوند متعال به انسان در مواجه با شیطان است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را تکیه به فکر جوان ایرانی دانست و تصریح کرد: تجلیل واقعی از شهدا عدم سازش با آمریکا است، آمریکا حلّال مشکلات نیست و با دشمن باید به دشمنی رفتار کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اگر دشمن را دوست فرض کنیم مشکلات متعددی در حوزه های مختلف برای ما رقم می خورد، تصریح کرد: این که تربیت شدگان آمریکا معتقد هستند مشکلات ما به دست آمریکایی ها مرتفع خواهد شد درست نیست این خط فکری امروز یکی از خطوط بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به تولید و توان نیروی انسانی داخل است، ادامه داد: آمریکا به دنبال تضعیف اصل انقلاب اسلامی است تا برکشور مسلط شود.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا همانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال سلطه بر کشورمان است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد با سازش با آمریکا این اتفاق رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت عملی مقام معظم انقلاب اسلامی از دانش ایرانی اشاره کرد و گفت: ایشان زمان تزریق واکسن خود را به تأخیر انداختند تا از واکسن ایرانی استفاده کنند که مظهر واقعی اعتماد به جوانان این کشور است./950/

ارسال نظرات