۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۸۳۵۳۷
حجت الاسلام موسوی:

آزمون ورودی حوزه‌ علمیه برادران لرستان ۲۵ تیر برگزار می شود

آزمون ورودی حوزه‌ علمیه برادران لرستان ۲۵ تیر برگزار می شود
لرستان - معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام حوزه علمیه تا ۱۸ تیر ادامه دارد، گفت: آزمون ورودی حوزه ۲۵ تیرماه برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۲۵ تیرماه جاری آزمون ورودی حوزه علمیه برادران لرستان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: این آزمون به صورت مجازی و در دو مرحله آزمایشی و اصلی برگزار می شود.

وی به برگزاری آزمون آزمایشی اشاره کرد و گفت: این آزمون جهت آمادگی و آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آن در روز جمعه 18 تیرماه 1400، ساعت 10 صبح و برای تمامی گروه های تحصیلی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: آزمون اصلی نیز برای هر یک از گروه ها به صورت مستقل و جداگانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت سه گروه در آزمون ورودی حوزه علمیه برادران لرستان بیان داشت: این سه گروه روز جمعه 25 تیرماه 1400 در سه نوبت جداگانه در آزمون شرکت می کنند.

برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه بین سه گروه از داوطلبان

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان گفت: یکی از این گروه ها شامل دانشجویان کاردانی و کارشناسی بیش از 30 واحد و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و بالاتر از آن هستند.

وی عنوان کرد: گروه دیگر دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه و دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دارای 30 واحد و کمتر از آن هستند.

حجت الاسلام موسوی دیگر داوطلبان ورود به حوزه علمیه برادران را دانش آموزان پایه‌های هشتم، نهم و دهم متوسطه عنوان کرد و افزود: آزمون ورودی برای هریک از این گروه ها جداگانه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آزمون هریک از گروه ها شامل 50 سؤال تستی چهار گزینه ای و بدون نمره منفی و زمان آزمون برای هر گروه 100 دقیقه است.

وی یادآور شد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع آزمون به سایت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه مراجعه کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات