۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۸۳۵۹۸
آیت الله حسینی بوشهری:

دشمنان کم سابقه‌ترین توطئه ها را برای رأی ندادن مردم به کار بردند

دشمنان کم سابقه‌ترین توطئه ها را برای رأی ندادن مردم به کار بردند
رییس جامعه مدرسین اتحاد و همدلی نیرو‌های انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ را بی نظیر دانست و گفت: دشمنان کم سابقه‌ترین توطئه را برای رأی ندادن مردم به کار بردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بزرگداشت یاد و خاطره سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای هفت تیر افزود: این شهادت درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری و مستحکم کرد چرا که دشمنان و بدخواهان و گاه افراد غافل مسائلی را به شهید بهشتی نسبت می دادند که بعد از شهادت ایشان همه آنها شرمنده شدند و به صداقت و انقلابی بودن آن شهید بزرگوار پی بردند.

آیت الله حسینی بوشهری انتخابات ریاست جمهوری اخیر را یکی دیگر از رخدادهای مهم انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی کم سابقه ترین توطئه و دشمنی را برای رأی ندادن مردم با همه روشهای ممکن به کار بردند، اما دیدیم که مردم بزرگوار ما با همه سختی و مرارتی که در معیشت و اقتصاد خود دارند پای کار آمدند و یکبار دیگر این نظام و این انقلاب را حمایت کردند و بر خلاف نظر همگان یک شکست تلخ نصیب دشمن شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه این انتخابات را مرحله اول و بسیار مهم دانست و ابراز داشت: مرحله بسیار مهمتر مرحله بعد است چرا که مردم با این انتخاب و اتحاد به آینده امیدوار شده اند و باید تغییر را به صورت ملموس درک کنند و همانطور که رهبر حکیم انقلاب که در سایه حکمت و عنایت خداوند متعال هستند، مکرراً از امید به آینده می گویند به این جهت بود که با امید به آینده تغییر امکان پذیر است و امیدواریم همه با همین اتحاد و عظمت این مرحله دوم را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم و شاهد عظمت بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و گسترش آسایش در جامعه باشیم.  

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
قراره این آقایون به اصطلاح اصلاح طلب برای مردم کار کنند یا مردم قراره به این آقایون خدمت کنند؟!!!
مردم در انتخابات سال ۹۸ و ۱۴۰۰ ثابت کردند که دیگر تمایلی ندارند این آقایون برایشان کار کنند.
این آقایون اگه واقعا طمع قدرت ندارن تنها راه حلی که دارن عذرخواهی از مردم و اعلام بازنشستگی است ،و نه تهدید دولت و حاکمیت برای تشکیل دولت ائتلافی و پیدا کردن جایی برای این آقایون تو دولت و کشور.
همانطوری که جناب آقای حداد عادل فرمودن نقشه سیاسی کشور تغییر کرده و می بایستی طیف جریان انقلابی با ارائه تعریفی نو از انقلابی گری در گام دوم انقلاب و آغاز قرن جدید و با تحول در گسترش دایره معیارها و شاخص ها تا آنجا که می تواند این قشر از مردم را جذب جریان انقلابی نماید و این کار شدنی و امکانپذیر است .
2
0