۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۶۲۳

ثبت نام ترم جدید تحصیلی آموزش مبلغ دارالزهرا آغاز شد

ثبت نام ترم جدید تحصیلی آموزش مبلغ دارالزهرا آغاز شد
موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تحت اشراف دفتر آیت الله صافی گلپایگانی جهت تحصیل در دوره جدید سال 1400 از بین برادران طلاب و خواهران ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) تحت اشراف دفتر آیت الله صافی گلپایگانی جهت تحصیل در دوره جدید سال 1400 از بین برادران طلاب و خواهران ثبت نام به عمل می آورد.

دوره تخصصی تبلیغ در این موسسه دو ساله می باشد و شرکت کنندگان در دوره براساس ضوابط می توانند در گروه های تبلیغی این موسسه نیز شرکت کنند.

شرایط ثبت نام برای برادران طلاب داشتن پرونده مرکز مدیریت، اتمام پایه هفت، سابقه تبلیغ، حداکثر سن 35 سال و قبولی در مصاحبه شفاهی است همچنین شرایط ثبت نام برای خواهران مدرک دیپلم( کلاسیک یا حوزوی)، حداکثر سن 35 سال و قبولی در مصاحبه شفاهی است.

مزایای این دوره شامل " اعطای گواهی پایان دوره، کمک هزینه تحصیلی، حمایت و اعزام به مناطق تبلیغی، مهد قرآن (جهت خردسالان)، فضای آموزشی مناسب، بهرمندی از اساتید برجسته، امکان حضور همزمان زوجین در موسسه، به کارگیری افراد مستعد در امور آموزشی، تبلیغی و پژوهشی" می باشد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت WWW.DARALZAHRA.IR مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن 025-37842128 تماس بگیرند.

تیزر ثبت نام موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س)

ثبت نام ترم جدید تحصیلی آموزش مبلغ دارالزهرا آغاز شد/حوزه و روحانیت/

 

ارسال نظرات