۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۸۳۷۸۰
امام جمعه ملبورن استرالیا:

گشودن سفارت رژیم صهیونیستی در امارات عملی ننگین و خیانت به قدس است

گشودن سفارت رژیم صهیونیستی در امارات عملی ننگین و خیانت به قدس است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی اقدامات ضد فلسطینی سران اماراتی را موجب دغدغه و نگرانی جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه‌های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته که با حضور تعداد زیادی از نمازگزارن در مرکز اسلامی ولیعصر(عج) شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، گفت: گشوده شدن سفارت اسرائیل در امارات عملی ننگین و خیانت به قدس شریف و ملت فلسطین است.

وی با اشاره به تشدید بحران و بی ثباتی در خاورمیانه بویژه در افغانستان، از سازمان ملل متحد خواست که در تامین حقوق ملت ها و دفاع از کرامت های انسانی به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه ملبورن استرالیا با بیان این که مردم جنگ زده خاورمیانه از معضل بیکاری، تروریسم و افراط‌ گرایی خسته شده ‌اند، بنابراین نهادهای جهانی و بین المللی در نجات آنان گام پیش بگذارند، ابراز داشت: طبق اعلام سازمان ملل مردم یمن با خطر گرسنگی مواجه اند که اگر جهان توجه نکند و حمله ناجوانمردانه آل سعود بر مردم بی دفاع یمن پایان نیابد جهان با فاجعه ای بزرگ و سنگین روبرو خواهد بود.

وی صفت نفاق را از اوصاف رذیله دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: منافقین ضربه سنگینی به اسلام وارد کرده اند و امروز نیز سران بعضی از کشورها با پیروی از دستورات استکبار جهانی تلاش می کنند تا جهان اسلام را تضعیف و ملت های مسلمان را ذلیل و رسوا کنند.

این روحانی استرالیایی افزود: حاکمانی که بنام اسلام علیه اسلام فعالیت می کنند و از لیبل و تابلوی اسلام سوء استفاده می ‌کنند، رسوا و بی آبرو شوند.

وی گشوده شدن سفارت رژیم غاصب صهیونیستی در امارات متحده عربی را توطئه دیگر سران مرتجع عربی علیه جهان اسلام دانست و تاکید کرد: این اقدام ننگین خیانت به قدس شریف و ملت فلسطین است و به گسترش تروریسم در منطقه منجر می شود

این روحانی استرالیایی اقدامات ضد فلسطینی سران اماراتی را موجب دغدغه و نگرانی جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اماراتی ها سهم بزرگی در ترویج افراط گرایی و تروریسم در منطقه دارند، ما از امارات می ‌خواهیم که در سیاست‌های خود تجدید نظر کند تا صلح و ثبات به منطقه باز گردد./988/

ارسال نظرات