۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۸۸۲
کابینه تراز؛

فسادستیزی و کار جهادی باید در اولویت کاری مدیران دولت آینده باشد

فسادستیزی و کار جهادی باید در اولویت کاری مدیران دولت آینده باشد
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: پرکاری و کار جهادی باید از ویژگی‌های بارز مدیران دولت بعد باشد و آنها باید مقابله با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت بعد باید مدیرانی پرکار و جهادی باشند؛‌ چراکه با توجه به شرایط امروز کشور ما با کار چند ساعت در روز و کار کردن در ساعات معمول با توجه به حجم مشکلات آن طور که باید و شاید کار پیش نمی‌رود.

وی افزود: شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است و نیازمند کار جهادی است و ما همان طور که گفتم برای دولت آینده به مدیرانی پرکار و جهادی نیاز داریم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: علاوه بر این مدیران دولت بعد باید مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند و ما برای دولت بعد نیازمند مدیرانی فسادستیز هستیم.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: البته پرکار بودن و جهادی کار کردن باید در کنار برنامه‌محور بودن باشد و این گونه نباشد که بدون برنامه و بدون هدف کار انجام شود که در این صورت کار ثمره لازم را نخواهد داشت.

وی افزود: رعایت مرّ قانون به طور ویژه باید در دستورکار مدیران دولت سیزدهم باشد و آنها اگر در جایی با خلاء و یا ابهام مواجه می‌شوند باید لایحه آن را به مجلس بدهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مدیران و وزرای دولت سیزدهم به برنامه‌ای که در جلسه رأی اعتماد ارائه می‌دهند پایبند باشند و همان برنامه‌ای را که بر اساس آن رأی اعتماد گرفته‌اند مو به مو اجرا کنند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: توجه به اقشار ضعیف جامعه باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران و مقامات دولت سیزدهم باشد و رسیدگی به مشکلات محرومان از جمله اقدامات مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظرات