۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۸۳۹۷۰

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز
خلاصه ۸ سال مدیریت انرژی دولت اعتداله!، روزهای سیاه دولت روحانی، سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا، باید خودمون به فکر برق خودمون باشیم بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، خلاصه ۸ سال مدیریت انرژی دولت اعتداله!، روزهای سیاه دولت روحانی، سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا، باید خودمون به فکر برق خودمون باشیم بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

خلاصه ۸ سال مدیریت انرژی دولت اعتداله!

یک کاربر در توئیتی نوشت: زمستون شد، گاز نبود؛ تابستون شد برق نداشتیم؛ بارون میومد سیل می‌شد، ابرا قهر می‌کردن، آب نبود؛ 

این وصف جهنم نیست، خلاصه ۸ سال مدیریت انرژی دولت اعتداله...

این وصف جهنم نیست، خلاصه ۸ سال مدیریت انرژی دولت اعتداله!

 

 

روزهای سیاه دولت روحانی

یک کاربر در توئیتی نوشت: با کتک‌کاری در صف سبد کالا شروع شد؛ با صف‌های متعدد کارت ملی و مرغ و ارز و برنج و کد بورسی و اعتراضات کارگری و بنزین و آبان۹۸ و بی‌کفایتی در مهار کرونا و نبودِ پوشک و روغن و تورم کم نظیر ادامه یافت و با قطعیِ آشفته و متعدد برق و عدم توزیع واکسن به پایان می‌رسد.

روزهای سیاه دولت روحانی

 

سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا

کانال تلگرامی "انتخابات آمریکا، ادامه راه" نوشت: نرسیدن کاخ سفید به هدف از پیش تعیین‎ شده واکسینه کردن 70 درصد آمریکاییان تا روز 4 جولای، ناشی از مقاومت بسیاری از محافظه‎ کاران مردّد بوده است. این تردید به حدّی بوده است که برخی ایالتهای آمریکا، حتّی پس از این دوران چند ماهه عملیات پیگیرانه و قوی کاخ سفید برای واکسیناسیون، هنوز 50 درصد جمعیت خود را نیز واکسینه نکرده ‎اند. 

سیاست‎ زدگی بحران کرونا و آسیب دوران ترامپ، خود را اینجا نشان می‎دهد. اگر دهه‎ ها است که واکسن‎ هراسی در آمریکا وجود داشته، دوران ترامپ، دوران تشدید این رویکرد و همدلی ترامپ با آن بود. حالا مطالعات دانشگاه دنور نشان داده که فراتر از میزان تحصیلات و شغل و ... "تمایل به واکسن" زدن، شناسه بهتری برای درک رویکرد سیاسی آمریکاییان است و با برخی استثنائات، میزان واکسینه شده ‎ها در هر ایالت مشابهت عینی با میزان رأی بایدن دارد!

با ظهور میوتیشن های تازه که خود حاصل تردید در واکسینه شدن است، می‎توان گفت که سیاست زدگی ترامپی، باز هم در حال قربانی گرفتن است.

سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا

سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا

سه نمایه دردناک برای حال و آینده آمریکا

 

باید خودمون به فکر برق خودمون باشیم

محسن مهدیان در توئیتی نوشت: خنک کردن جگر، جای خنکی کولر را نمی گیرد.

نقدها به کم کاری و بی تدبیری دولت درست است ولی الان خلاصه ۱۱هزار مگاوات کسری برق داریم. 

بیشترین فشار هم روی صنعت و کشاورزی است.

مراقبت نکنیم وضع بدتر می شود.

خودمون به فکر خودمون باشیم. 

هرکس هرمقدار می تواند صرفه جوئی کند.

باید خودمون به فکر برق خودمون باشیم

 


چرا ۱۰۰ جنازه رو بیرون نیاوردن؟!

یک کاربر در توئیتی نوشت: هفته گذشته برج فلوریدا تو آمریکا ریخت. حدود ۱۰ نفر مردن و ۱۰۰ نفر محبوس زیرآوار. دیشب در حالی که جسد اون ۱۰۰ نفر هنوز پیدا نشده بود، باقی برج‌رو هم تخریب کردن.

این اتفاق اگه تو ایران بود، خبرنویسان برای نابودی ایران و پناه‌بردن به آمریکا برای نجات کشور قلم میزدن!

چرا ۱۰۰ جنازه رو بیرون نیاوردن؟!

چرا ۱۰۰ جنازه رو بیرون نیاوردن؟!

 


چرا میخواهید مردم را عصبانی کنید؟!

یک کاربر در توئیتی نوشت: طبق جدول خاموشی های برق من امروز ساعت ۱۵:۳۰ باید برق منطقه ما قطع میشد، متاسفانه الان که ساعت ۱۰:۳۰ است قطع شده است و متاسفانه یخچال مرغ فروشی مغازه مجاورمان سوخت.

چرا میخواهید مردم را عصبانی کنید؟!

چرا میخواهید مردم را عصبانی کنید؟!

چرا میخواهید مردم را عصبانی کنید؟!

 

باخت آمریکا و اسرائیل در جنگ کشتی ها

رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اتخاذ رفتار تهاجمی و راه‌اندازی جنگِ زیر سطح جنگ، علیه ایران و محور مقاومت، سعی داشتند با ایجاد دست برتر و تغییر موازنه بازدارندگی، از یک سو تغییر محاسبات ایران و وادار شدن به قبول توافق جدید را رقم بزنند و از دیگر سو عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و حضور تجاری، سیاسی و نظامی اسرائیل در منطقه غرب آسیا را تثبیت کنند. 

حمله به مقرهای محور مقاومت در منطقه و جنگ کشتی‌ها بخشی از رفتار تهاجمی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که با پاسخ‌های درخور و در تراز بالاتر مواجه شده است.

این پاسخ‌ها مقامات آمریکا و اسرائیل را وادار به اعتراف به شکست راهبرد رفتار تهاجمی کرده است. فرمانده سابق نیروی دریایی این رژیم جعلی با صراحت اعلام کرد؛ "جنگ کشتی‌ها را باختیم"

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات