۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۸۴۰۵۵

تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی قم

تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی قم
نشست مسؤولان مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی قم به منظور گسترش همکاری دو سازمان برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مسؤولان مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی قم به منظور گسترش همکاری دو سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان در سخنانی، سلامت را یکی از ساختارهای مهم اجتماعی عنوان کرد و گفت: شرایط کنونی سلامت را به یکی از گران‌ترین ساحت‌های زیست اجتماعی بدل کرده است.

وی با بیان این‌که تفاهم‌نامه همکاری مراکز استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی قم با محوریت سلامت تدوین‌شده است، اظهار داشت: در مسائل حوزه معیشت و توانمندسازی و خدمات فرهنگی دو مرکز استانی نیز نقاط مشترکی وجود دارد که در تفاهم همکاری نیز به آن پرداخته‌شده است.

محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در این جلسه به اهمیت ارائه خدمات سلامت در جامعه اشاره کرد و سپس به معرفی خدمات جهاد دانشگاهی در زمینه درمان، آموزش و پیشگیری پرداخت.

گفتنی است، حجج‌ اسلام بخشایش معاون سلامت و امور بیمه‌ها، اماندادی مدیر معیشت و توانمندسازی و بنی علی معاون فرهنگی مرکز خدمات استان در این نشست به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود درباره مسائل اختصاصی حوزه سلامت، معیشت و توانمندسازی و خانواده و امور فرهنگی پرداختند.

لازم است ذکر شود، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی با موضوع ناباروری، ارائه مشاوره‌های تخصصی با موضوع ناباروری، برگزاری نشست‌های جدید فقهی برای مسائل نوپدید، اجرای طرح پژوهشی مشترک و تعامل رسانه‌ای برخی از موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه به آن پرداخته‌شده است.

همچنین در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری به امضای مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جهاد دانشگاهی قم رسید.

ارسال نظرات