۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۸۴۰۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

بصیرت و ولایتمداری شاخصه اصلی هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی

بصیرت و ولایتمداری شاخصه اصلی هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بصیرت، ولایتمداری و دینمداری را مهم ترین و بارزترین ویژگی هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار صمیمی با اعضاء هیأت جوانان عاشورایی ساری، گفت: هیأت های مذهبی در نقش تمدنی ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند و نقش محوری این گام های تمدن ساز با هیئات مذهبی است.
 
وی، هیأت های مذهبی را مهم ترین مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و دینی به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت در  این تشکل های مذهبی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی و گفتمان انقلاب کانون توجه بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان و بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان است.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت هدایت های بی نظیر بنیانگذار انقلاب امام راحل و خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب و مجاهدت های شهیدان پرافتخاری چون شهید سلیمانی، حججی و فخزی زاده و شهریاری ها صورت گرفته است.
 
وی در ادامه با تقدیر از اقدامات بسیار ارزنده هیأت جوانان عاشورایی مرکز استان در حوزه تربیت دینی کودکان، نوجوانان و جوانان، افزود: هیأت های مذهبی در همه بحران های اجتماعی خوش درخشیدند و بزرگترین مدال افتخار هیأت های مذهبی تقدیر رهبری معظم انقلاب از نقش آفرینی هیات های مذهبی در شرایط سخت کرونایی و برنامه ریزی آنان برای خلق حماسه کمک مومنانه در سال های اخیر بوده است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت های اثرگذار هیأت های مذهبی در بخش های مختلف جامعه به ویژه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، خاطر نشان کرد: هیأت های مذهبی همواره مهم ترین کانون ارتباط جوانان و نوجوانان بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت، ولایتمداری و دینمداری را مهم ترین و بارزترین ویژگی هیأت های مذهبی در تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: هیأت های مذهبی به عنوان یکی از ارکان اصلی و قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که می توان در توسعه اسلام ناب و فرهنگ عظیم عاشورا و تحقق تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات ارزشمند امام راحل در خصوص محرم و واقعه عاشورا که فرمود ما هرچه داریم از محرم و واقعه کربلا است، اظهار داشت: هیأت های های مذهبی از هم اکنون خود را برای برگزاری مراسم ماه محرم  1443هجری قمری با رعایت دقیق شیوه نامه ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان آماده و برنامه ریزی کنند./950/
ارسال نظرات