۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۸۴۱۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی مصداق عمل صالح است

خدمت به کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی مصداق عمل صالح است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با قدردانی از خدمات مؤسسه محکم در خدمت به کودکان مبتلابه ناهنجاری های مادرزادی، گفت: این اقدامات مصداق عمل صالح و تقوا الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و هیئت  امنای مؤسسه خیریه  محکم که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: عمل صالح انسان های خدمت گذار باید آثار و آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: خدمات مؤسسه محکم که از کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی  حمایت می کند  مصداق عمل صالح و تقوا الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از زحمات کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: در جبهه، دشمن مشخص بود و رزمنده ها می دانستند چگونه خودشان را حفظ کنند و همچنین نقاطی در کشور داشتیم که از آسیب در امان بودند ولی در کرونا وضعیت متفاوت است و مجاهدت های انجام شده جهت مقابله با کرونا بر صفحه تاریخ  ثبت می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم خیران پای کار بیایند که خدمات مؤسسه محکم  بیش از گذشته گسترش پیدا کند و البته توصیه های جلوگیری از ایجاد اینگونه ناهنجاری های مادرزادی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در این جلسه چهره هایی همچون دکتر دلشاد و دکتر طاهری سوابق روشنی در خدمت گذاری و برجستگی ها و توانایی هایی در علم و دانش دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات