۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۸۴۱۵۰
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

کانون های هلال در مدارس علمیه تشکیل شود

کانون های هلال در مدارس علمیه تشکیل شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: کانون های هلال در مدارس علمیه استان تشکیل و از ظرفیت تبلیغی طلاب در تشکیل پایگاه های هلال استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: از ظرفیت حوزه علمیه می توان در عرصه امدادرسانی به خوبی استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با اشاره به فعالیت جهادی طلاب و حضور در صحنه های مختلف در خدمت رسانی به مردم، افزود: روحیه ایثار و جهادی طلاب رمز موفقیت در این عرصه است.

وی در ادامه به فعالیت تبلیغی طلاب حوزه علمیه و مبلغان اشاره و خاطرنشان کرد: از ظرفیت روحانیون هجرت در تشکیل پایگاه های هلال استفاده شود.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت فعال سازی کانون های هلال در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: تشکیل کانون ها در مدارس علمیه استان امری مهم برای ارتقای فعالیت های امداد و بهره مندی از ظرفیت طلاب در این عرصه است.  

مدیر حوزه علمیه لرستان زمینه سازی جهت انعقاد تفاهم نامه آموزشی پژوهشی و فرهنگی تبلیغی با جمعیت هلال احمر استان لرستان را از اقدامات مهم دیگری برای ارتقای فعالیت ها  و بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات