۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۸۴۲۷۶
آیت الله حسینی بوشهری:

آیت الله رئیسی افرادی انقلابی، ولایتمدار و متخصص برای دولت انتخاب کند

آیت الله رئیسی افرادی انقلابی، ولایتمدار و متخصص برای دولت انتخاب کند
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه آیت الله رئیسی خود را رییس جمهور تمام اقشار مردم بداند، گفت: ایشان افراد انقلابی، متخصص و ولایتمدار برای کابینه دولت خود انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه موقت قم در سخنان آدینه ای خود که از شبکه استانی نور پخش شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: ما در 28 خرداد امسال شاهد چهار انتخابات بودیم که مهمترین آن انتخاب رییس جمهور کشور بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ابراز داشت: امروز شاهد قطعی برق و آب مکرر مردم هستیم و همچنین کشور دوباره درگیر شیوع و همه گیر شدن بیماری منحوس کرونا شده است.

آیت الله حسینی بوشهری بر ضرورت هم افزایی سه قوه تأکید کرد و گفت: انسجام، اتحاد و همبستگی سران سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه زمینه های آرامش و آسایش مردم و ملت را فراهم خواهد ساخت.

وی با تاکید بر انتخاب کابینه انقلابی و کارآمد از سوی رییس جمهور منتخب افزود: آیت الله رئیسی افراد انقلابی جهادی، متخصص، کارشناس و پایبند و معتقد به ولایت فقیه را برای کابینه و هیأت دولت خود انتخاب کند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: آیت الله رئیسی از ظرفیت نخبگانی کشور در هیأت دولت استفاده کند و با تشکیل هیأت اندیشه ورز از حوزویان و دانشگاهیان برای حل و کاهش مشکلات کشور بهره ببرد.

وی با بیان اینکه امروز زمان رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده، گفت: باید امروز آیت الله رئیسی خود را رییس جمهور تمام اقشار و آحاد مردم بداند و برای حل مشکلات و معضلات ملت تمام تلاش خود را انجام دهد.

امام جمعه موقت قم در ادامه با اشاره به فرا گیر شدن دوباره بیماری منحوس کرونا اظهار داشت: از مسؤولان دولتی انتظار داریم که روند افزایش تولید واکسن داخلی را تسریع بخشند تا اینکه اقشار مختلف مردم واکسینه شوند.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلیمن محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر انقلاب، افزود: ما از ایشان انتظار داریم که در اجرای عدالت، اعاده حقوق عامه مردم و کاهش اطاله دادرسی کوشا باشند و همچنین در دوران ریاست ایشان شاهد حرکت جهادی و انقلابی در قوه قضاییه باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تسلیت شهادت امام جواد الائمه(ع) گفت: با تولد امام جواد (ع) زبان مخالفان شیعه بسته شد و همچنین جلوی انحراف در دین شیعه گرفته شد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: امام نهم شیعیان در سن کودکی به مقام امامت رسید و ایشان در مقابل دانشمندان و علمای مذاهب و ادیان دیگر به مناظرات علمی می پرداختند و امام جواد الائمه(ع) از این مناظرات سربلند و پیروز بیرون آمدند.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: ائمه اطهار(ع) و امام جواد الائمه(ع) هیچ گاه تسلیم حاکمان زور و جور زمان خود نشدند و این سیره ائمه اطهار(ع) این پیام را دارد که جوامع اسلامی هیچ گاه تسلیم زور گویی ها و ظلم استکبار جهانی نشوند.

ارسال نظرات