۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۴۳۰۰

آخرین وضعیت مرز ایران و ارمنستان

آخرین وضعیت مرز ایران و ارمنستان
اخباری مبنی بر بسته بودن مرز ایران و ارمنستان از سوی ارمنستان در فضای مجازی مطرح شد که این خبر نیز کذب محض بود‌ و تردد در شرایط عادی و همانند روزهای گذشته در این مرز در جریان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نوردوز تنها مرز زمینی ایران با کشور ارمنستان بوده و پل نوردوز بر روی رود ارس، ایران را به این کشور متصل می‌کند.

در روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی پخش شد که ایرانی‌ها برای زدن واکسن در ارمنستان به این کشور هجوم آوردند و طوری وانمود شد که تعداد ایرانی‌ها برای زدن واکسن به این کشور آنقدر زیاد است که ایرانی‌ها ساعت‌ها در مرز معطل مانده‌اند.

 بررسی‌های خبرنگار فارس در مرز ایران و ارمنستان حاکی از آن است که دیروز (جمعه) همانند روزهای تعطیل دیگر،تورهای مسافرتی از استان‌های دیگر و برای مسافرت به کشور ارمنستان، مسافران خود رابه این منطقه می‌آورند.

در روزهای اخیر به ناگهان تبلیغات گسترده برای زدن واکسن در ارمنستان مطرح شده و رسیدن همزمان اتوبوس‌های چند تور مسافرتی در کنار کم لطفی مسئولان پایانه مرزی ارمنستان در مرز نوردوز- مقری، باعث آن می‌شد که مسافران روی پل نوردوز ساعت‌ها معطل شوند و این شائبه هجوم به مرز برای واکسن شکل می‌گیرد که بعد از چندساعت با حل شدن مشکل از طرف مسئولان ارمنستان، وضعیت به شرایط عادی برمی‌گردد.

خبرنگار فارس امروز در مرز ایران و ارمنستان حضور یافت تا از نزدیک شاهد واقعیت باشد، در حال حاضر شرایط عادی در این مرز همانند روزهای گذشته حاکم است.

همچنین امروز اخباری مبنی بر بسته بودن مرز ایران و ارمنستان از سوی ارمنستان در فضای مجازی مطرح شد که این خبر نیز کذب محض بود‌ و تردد در شرایط عادی و همانند روزهای گذشته در این مرز در جریان است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات