۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۸۴۴۳۲

کتاب دختر بیست روایت داستان مفاهیم دینی

کتاب دختر بیست روایت داستان مفاهیم دینی
کتاب دختر بیست تلاش دارد در کنار نشان دادن روابط خانوادگی در نظام خانواده ایرانی، مفاهیم دینی و اعتقادی را نیز در خلال این داستان روایت کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا،کتاب دختر بیست ۲۰ برای گروه سنی نوجوان ( دختران) نوشته شده، تلاش دارد در کنار نشان دادن روابط خانوادگی در نظام خانواده ایرانی، مفاهیم دینی و اعتقادی را نیز در خلال این داستان روایت کند.

کتاب با نثری شیرین و خواندنی داستان یک دختر با مادربزرگش را روایت می‌کند که از هم دور افتاده و مجبورند این فاصله را با فرستادن پیغام پر کنند. هرچند می‌توانند در فضای مجازی به یکدیگر پیام دهند، اما نامه نوشتن را ترجیح می‌دهند.

مخاطب این کتاب دختران نوجوان هستند که تشنه درک آداب و رسوم ایرانی  اسلامی هستند و شناخت و جدا کردن هنجار از ناهنجار و ارزش‌های والای الهی و انسانی از ضد آنها، یکی از دغدغه‌های آنهاست؛ مجید ملا محمدی سردبیر مجله پوپک و سنجاقک با داستانی کردن این مفاهیم سعی در شناساندن این مفاهیم به آنها دارد.

کتاب دربردارنده 24 نامه است که از جمله عناوین آن می‌توان به «از بوسه‌هایی است که مزه توت فرنگی دارند»، «کتاب‌ها پرنده‌اند»، «دماغ شیطان» و ... اشاره کرد.

ارسال نظرات