۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۸۴۶۵۶
آیت الله حیدری خطاب به دولت جدید:

خوزستان از قافله پیشرفت و توسعه عقب مانده است

خوزستان از قافله پیشرفت و توسعه عقب مانده است
نماینده خبرگان با بیان اینکه خوزستان از قافله پیشرفت و توسعه عقب مانده است، خطاب به دولت جدید گفت: خوزستان هنوز درگیر جنگ است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع فرماندهان سپاه و مسئولان استانی، با بیان اینکه ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت‌طلبی از تمامی مسائل اقتصادی، سیاسی و حتی از اکسیژن نیز  واجب‌تر است، اظهارداشت: عزت، کرامت و بزرگی ایران اسلامی ارتباط مستقیمی با حفظ این ارزش‌ها و فرهنگ دارد.

وی افزود: تیرماه سال ۶۷ پایان تجاوز، ظلم و ستم بود اما همچنان مردم خوزستان با تبعات سنگین این جنگ تحمیلی مواجه هستند که حاشیه‌نشینی یکی از پیامدهای منفی آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه حاشیه‌نشینان مظلوم بوده و مورد بی‌مهری واقع شدند، اما چالش‌ها و مشکلاتی که پس از دوران جنگ در این مناطق ایجاد شد، این محرومیت را بیشتر کرده، گفت: بیماری و انحرافات اخلاقی از چهره‌های زشت جنگ تحمیلی است که همچنان درگیر آن هستیم.

آیت الله حیدری، با بیان اینکه جنگ تحمیلی به پایان رسیده، اما همچنان ۸۵۰ هزار نفر از مردم خوزستان در حاشیه شهرها زندگی کرده و با تمام وجود آثار جنگ را لمس می‌کنند، افزود: این پیامی است که ما به نظام جمهوری اسلامی و به دولت جدید می‌دهیم؛ هنوز خوزستان درگیر جنگ است و کسی فکر نکند که بازسازی تمام شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان اظهارداشت: مسئولان باید به فکر چاره‌ای برای رفع این مشکلات باشند تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌های خوزستان را جبران کنیم؛ چراکه خوزستان از قافله پیشرفت و توسعه عقب مانده است.

ارسال نظرات