۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۸۴۷۶۲
مسئول شاخه ای زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

پایان اختلاف و استحکام اتحاد، نیاز امروز جهان اسلام است

پایان اختلاف و استحکام اتحاد، نیاز امروز جهان اسلام است
خانم تقوی بر بیداری ملت های مسلمان جهان تاکید کرد و گفت: پایان اختلاف و استحکام اتحاد نیاز امروز جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، خانم حنا تقوی مسئول شاخه ای زنان مجلس وحدت مسلمین در شهر لاهور پاکستان، روز گذشته در مراسمی که هنگام بازدید از منطقه کتهیاله ورکان شیخو پوره پاکستان برگزار شد، گفت: پایان اختلاف و استحکام اتحاد نیاز امروز جهان اسلام است.

وی با بیان این که در حال حاضر مسلمانان سراسر جهان با توطئه های دشمنان اسلام روبرو اند و اختلافات مذهبی را عامل مشکلات جهان اسلام دانست و افزود: جهان اسلام بیش از پیش نیازمند پایان اختلافات و ایجاد اتحاد اسلامی است، اما این پدیده نیازمند بیداری ملت های مسلمان است، مسلمانان باید برای صیانت از حقوق دینی، سیاسی و انسانی خود بیدار شوند.

همچنین خانم عظمی نقوی یکی دیگر از اندیشمندان پاکستان در مراسمی که در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار شد، گفت: فضای اتحاد و همبستگی اسلامی در کشور به خار چشم دشمنان اسلام تبدیل شده است و این فضا نتیجه تلاش ها و فداکای های چندین ساله روحانیت شیعه در پاکستان است.

وی با بیان این که شیعیان پاکستان در ایجاد فضای اتحاد و همدلی ملی فداکاری های زیادی کرده اند و با اجتناب از مقابله به مثل در برابر شهادت عزیزان خود در حمله تروریستی وهابیت صبر پیشه کردند، ابراز داشت: وهابی های تکفیری مهم ترین عامل ناامنی در کشور اند، رهبران و شخصیت های شیعه همواره دولت و دستگاه های امنیتی را بسوی این جرثومه فاسد متوجه کرده اند اما متاسفانه هیچ وقت این اخطارها جدی گرفته نشده است.

در آخر این مراسم با حضور خانم ها عظمی نقوی دبیر شاخه ای زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان، عترت بخاری دبیر شاخه ای جوانان مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عالیه رضوی مسئول امور رفاهی مجلس وحدت مسلمین پاکستان دفتر بخش کتهیاله ورکان نیز افتتاح شد./988/

ارسال نظرات