۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۸۴۷۷۹
امام جمعه دامغان:

دولت مهمترین عنصر حل مشکلات کشور است

دولت مهمترین عنصر حل مشکلات کشور است
امام جمعه دامغان با اشاره به قرارگرفتن کشور در آستانه تشکیل دولتی تحول آفرین، گفت: دولت مهمترین عنصر حل مشکلات کشور است و دولت جدید باید در عمل خدمتگزار و پرتلاش باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به قرارگرفتن کشور در آستانه تشکیل دولتی تحول آفرین به ریاست عالمی مردمی، صادق، مدبر، باتقوا و خدمتگزار، اظهارداشت: امیدوارم دولت جدید بتواند گام‌های مؤثری در مسیر کاهش مشکلات مردم، تحقق آرمان‌های انقلاب و حرکت در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی بردارد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری و همراهی تمامی اقشار جامعه، فرهیختگان و مسؤولان با دولت جدید و با اشاره به اختیارات رییس جمهور در مدیریت کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... خاطرنشان کرد: دولت مهمترین عنصر حل مشکلات کشور است و دولت و دولتمردان جدید باید درعمل خدمتگذار و پرتلاش باشند.

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تحولات منطقه از جمله خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان پرداخت و گفت: این خروج نیز یک سناریوی آمریکایی پس از سال‌ها تعدی، تجاوز، جنایت و اشغال است، هدف آن‌ها انتقام گرفتن از این مردم مظلوم است.

وی اضافه کرد: امروز در صحنه سیاسی افغانستان دولت کابل از یک سو و طالبان و داعش از سوی دیگر حضور دارند و قتل عام و کشتار بیشتر از گذشته در این کشور گسترده شده، جنگ داخلی و کشتار مردم ثمره سال‌ها حضور آمریکا در افغانستان است و اکنون برخی بازیگران منطقه‌ای نیز بی توجه به خونریزی‌ها به دنبال گسترش نفوذ خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان همچنین با اشاره به جنایات آمریکا در عراق، اظهارداشت: آمریکایی‌ها سال ۲۰۰۳ وارد عراق شدند و اشغال و تخریب زیرساختها، کشتار مردم و غیرنظامیان، تلاش برای تجزیه عراق، ایجاد داعش و حمایت از گروه‌های تروریستی، قتل عام بی رحمانه مردم، ایجاد ناپایداری سیاسی، هدایت و دامن زدن به اغتشاشات و غارت ثروت‌ها و منابع این کشور حاصل حضور سیاه آمریکایی‌ها برای ملت عراق بوده است. /۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات