۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۸۴۷۸۲

نه به لیست تکرار

نه به لیست تکرار
اما اینکه این افراد هنوز به خود جرات می‌دهند که علی‌رغم این کارنامه فضاحت‌بار، با نگاه پدرخواندگی به نسخه‌پیچی دوباره برای جامعه پزشکی بپردازند، موضوعی است که حتما نیاز به کالبدشکافی دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روز گذشته، یکی از معاونان فعلی سازمان نظام‌پزشکی در یادداشتی قابل‌پیش‌بینی از اعضای جامعه پزشکی خواست برای حفظ کارآمدی!!! سازمان نظام پزشکی به لیست معرفی شده از سوی مجمعی به اصطلاح علمی [بخوانید مجمع پدرخوانده‌های دائمی صنف] رای دهند.

 اینکه منظور مسئولین سازمان نظام پزشکی حفظ کدام  کارامدی! است نیاز به واکاوی ندارد چراکه همگان عملکرد مفتضحانه این سازمان در اکثر قریب به اتفاق مسائل مختلف جامعه پزشکی از موضوع تعرفه‌های پزشکی و مالیات و ارتباط با بیمه‌ها گرفته تا کرونا و بی‌تفاوتی در قبال مصائب دستیاران و اعضای جوان و سکوت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه و سیاسی‌کاری و سوء استفاده‌های مالی و ... و ... را دیده‌اند.

 اما اینکه این افراد هنوز به خود جرات می‌دهند که علی‌رغم این کارنامه فضاحت‌بار، با نگاه پدرخواندگی به نسخه‌پیچی دوباره برای جامعه پزشکی بپردازند، موضوعی است که حتما نیاز به کالبدشکافی دارد. گرچه به نظر می رسد این بار ماجرایی متفاوت رقم خواهد خورد و در غیاب حقه‌هایی مانند انتخابات واهی الکترونیک و دوپینگهای تکراری سیاسیون ورشکسته، اعضای جامعه پزشکی به افرادی اعتماد خواهند کرد که حداقل باور داشته باشند حفظ وضع موجود با پدرخوانده‌های تکراری و همیشگی، نتیجه‌ای جز فلاکت و تباهی کامل جامعه پزشکی و در پی آن نابودی مولفه‌های حفظ سلامت عمومی نخواهد داشت.

 فردا روز اعلام نَه بزرگ به کوتوله‌هایی است که با نردبان جامعه پزشکی به آسمان رسیدند و حالا همه را از آن بالا کوچک می‌پندارند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات