۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۹۸۸
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب تشریح کرد؛

گزارشی از روند برگزاری امتحان ورودی حوزه علمیه اسلام آباد غرب

گزارشی از روند برگزاری امتحان ورودی حوزه علمیه اسلام آباد غرب
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کرمی‌نیا به ارائه گزارشی از روند برگزاری امتحان ورودی حوزه علمیه اسلام آباد غرب پرداخت.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان بیان داشت: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین جهان است و پیشاپیش این روز بزرگ را بر تمامی مؤمنان و مسلمانان به ویژه طلاب و روحانیون تبریک عرض می کنم.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در ادامه به برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور به ویژه استان هایی همانند کرمانشاه مقرر گردید که این آزمون به صورت غیرحضوری برگزار شود.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: با ابلاغ این دستورالعمل، بسترهای مورد نیاز برای برگزاری آزمون ورودی داوطلبین جدید حوزه علمیه در کشور با تلاش متولیان امر مهیا شد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب تاکید کرد: برای آشنایی و از سوی دیگر بالا بردن سطح آمادگی داوطلبین، آزمون غیرحضوری در دو مرحله و با فاصله 5 روز برگزار گردید.

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه سخنان خود گفت: در آزمون ورودی که 20 تیرماه برگزار شد، طلاب به صورت آزمایشی امتحان خود را به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار کردند که نتایج و حضور داوطلبین از موفقیت این آزمون خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب افزود: جمعه 25 تیرماه آزمون اصلی برای داوطلبین در فضای مجازی با دقت و صحت بسیار بالایی برگزار شد و خوشبختانه در پروسه برگزاری این آزمون هیچ مشکل روی نداد که از این حیث از مسؤولان فنی مربوطه قدردانی می کنیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این آزمون غیرحضوری که به صورت متمرکز برگزار گردید، داوطلبینی از شهرستان اسلام آبادغرب نیز حضور داشتند که همگی آنان از نحوه برگزاری این آزمون رضایت کامل خود را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه هنوز نحوه آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در هاله ای از ابهام است، گفت: تلاش همه مراکز آموزشی کشور به ویژه حوزه های علمیه این است که سال تحصیلی 1400 ـ 1401 به صورت حضوری آغاز شود، ولی با این وجود همه تابع وضعیت موجود و نیز دستورالعمل های ستاد ملی کرونا هستیم./1400/ت310/

ارسال نظرات