۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۵۰۵۷
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مشکلات کنونی کشور با روحیه جهادی حل می شود

مشکلات کنونی کشور با روحیه جهادی حل می شود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، کمک به دولت انقلابی و جهادی را مهم ترین کار دانست و گفت: مشکلات فعلی با روحیه جهادی حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: آن امام همام عقب ماندگی فرهنگی که در تلاش بود چهره اسلام را واژگون کند را با تبیین اصول و مبانی علمی و آغاز یک حرکت فرهنگی فراهم کند.

وی، امام محمد باقر(ع) را آغاز کننده یک نهضت عظیم علمی دانست و با بیان این که ایشان مبانی اسلام را به خوبی تبیین کردند، افزود: این نهضت علمی در دوران امام صادق(ع) ادامه پیدا کرد و موجب حرکت های عظیم علمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه 28 خرداد ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که باید از این ملت بزرگ به طور ویژه تقدیر شود، گفت: این مردم در شرایطی که بوق های تبلیغاتی دشمن و مزدوران و مهره های سیاسی داخلی در کشور به دنبال مشارکت پایین بودند تا اصل نظام را زیر سؤال ببرند، فداکارانه و عاشقانه با همه شرایط برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که نیروهای حزب اللهی همه توان و وقت خود را برای برآورده نشدن خواسته های دشمن به کار گرفتند، افزود: به برکت همه این تلاش ها شاهد روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جهادی هستیم.

وی بر ضرورت حمایت از دولت انقلابی و جهادی تأکید کرد و ادامه داد: انشاء الله دولت منتخب بتواند مشکلاتی که در این سال ها بر مردم تحمیل شده را رفع و زمینه را برای حضور مردم در صحنه ها فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با بیان این که مشکلات فعلی را می توان با روحیه جهادی حل کرد، بیان داشت: با نگاه انقلابی و روحیه جهادی می توان زمینه را برای استمرار و استقرار نظام اسلامی و تحقق حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک تکیه گاه در نظام اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز برای تربیت نیروها از جهت عقیدتی، فکری، سیاسی و تربیتی کار می کند تا فرماندهی بتواند به درستی کارهای خود را انجام دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که طبق قانون اساسی، حفظ انقلاب، نظام و دستاوردهای آن وظیفه مهم سپاه پاسداران است، گفت: سپاه پاسداران هرجا نظام به آن نیاز داشته باشد، در عین حال این که یک سازمان نظامی است یک نهاد است و به عنوان یک نیروی آماده انقلاب و پای کار است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تقویت سپاه به منظور دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن تأکید کرد و افزود: اگر سپاه نگهبان انقلاب محسوب می شود، حوزه نمایندگی ولی فقیه، نگهبان پاسداران انقلاب است و ما باید از این پاسداران پاسداری کنیم تا آنها بتوانند به نحو احسن از انقلاب و دستاوردهای آن حراست کنند./950/پ210/

ارسال نظرات