۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۸۵۲۱۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

قرار دادن قومیت ها و مذاهب کشور در برابر نظام؛ شیوه فتنه گری دشمن

قرار دادن قومیت ها و مذاهب کشور در برابر نظام؛ شیوه فتنه گری دشمن
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والسلمین حجتی گفت: تِز فتنه گری دشمن این است که قومیت ها و مذاهب کشور را در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران رسانه ای و فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، عنوان داشت: شما دوستان در بطن کار رسانه ای هستید و به خوبی می توانید هرگونه توطئه و شیطنت رسانه ای را بهتر و سریع تر از سایر اقشار جامعه تشخیص دهید، چون این تخصص شماست.

وی با اشاره به نا آرامی های اخیر در برخی از شهرهای استان خوزستان عنوان کرد: در سال های اخیر دشمنان توطئه «کُشته سازی» و ایجاد فتنه را در گوشه و کنار ایران اسلامی مورد امتحان قرار می دهند و به عینه می بینیم که از نگاه جغرافیایی و قومیتی این فتنه ها هر روز در یک جا برانگیخته می شوند و امر امروز در خوزستان و شهرهایی همانند سوسنگرد و ... در  جریان است.

حجت الاسلام والسلمین حجتی گفت: تِز فتنه گری دشمن این است که قومیت ها و مذاهب کشور را در برابر نظام اسلامی قرار دهند و از سوی دیگر مشکلاتی که روی دادن آن برای هر کشوری دور از انتظار نیست را پررنگ کند و آن هنگام فریاد «وااسفا» سر دهند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: البته هیچ انسان عاقل و منصفی منکر مشکلات آب و برق در برخی از استان های کشور نیست، امروز مساله قطعی آب در استان خوزستان نه تنها بخش کشاورزی را به نابودی کشانده است، بلکه در بحث آب شُرب نیز برای شهروندان این استان مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

وی با انتقاد از بی تفاوتی دولتمردان در برطرف کردن مشکلات مردم مرزدار و متدین و انقلابی استان خوزستان، بیان کرد: مردم خوزستان 8 سال جنگ تحمیلی سینه خود را برابر دشمن بعثی سپر کردند و اجازه ندادند که ذره ای از این خاک به دست نامحرمان بیفتد، حال به نظر این حقیر، این کم کاری ها و بی تفاوتی نسبت به مردم این دیار یک جفای بزرگ است.

حجت الاسلام والسلمین حجتی گفت: دولتمردان و مسؤولان به خوبی می دانند که برای هر پست مدیریتی در کشور نزدیک به 73 شهید داده ایم، یعنی اینکه بیش از 219 هزار شهید فدا کرده ایم که این انقلاب به ثمر برسد حال بی تفاوتی دولتمردان به وضعیت مردم خوزستان به نوعی خیانت به خون شهدا و آرمان های امام راحل و نیز سرپیچی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می گردد.

این عالم کرمانشاهی در ادامه تأکید کرد: اکنون مشکل مردم خوزستان چیزی جز آب و اشتغال و ... نیست، در این شهر نه مشکل امنیتی داریم و نه سیاسی ولی بی شک اگر دولتمردان دیر وارد میدان عمل شوند، بی شک دشمنان ابتکار عمل را در دست خواهند گرفت و فتنه ای بزرگ با رنگ و بوی قومیتی و سیاسی رقم خواهند زد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بر طرف کردن ابتدایی ترین نیاز مردم خوزستان که همان تأمین آب است، درخواست بزرگ و غیر ممکنی نیست که برخی از مدیران نسبت به آن درمانده شده اند، با کار تخصصی و البته جهادی می توان در سریع ترین زمان ممکن این مشکل مردم استان خوزستان و شهرهای اطراف آن را برطرف کرد.

حجت الاسلام والسلمین حجتی به کشته شدگان در اغتشاشات اخیر خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: بار دیگر فرصت طلبان و ضدانقلاب با به شهادت رساندن جوانان خوزستانی و سوسنگردی به دنبال این هستند که ملت و نظام را در مقابل هم قرار دهند، امروز اپوزیسون خارج از کشور می خواهد القا کند که ناآرامی های موجود در خوزستان جنبه سیاسی و امنیتی دارد، بنابراین شما اهالی رسانه باید در مقابل این توطئه‌گری ها نه تنها هوشیار باشید بلکه نسبت به هویدا کردن واقعیت ها تلاش تان را دوچندان نمایید./1400/پ210/

ارسال نظرات