۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۸۵۲۵۱
شیخ الخزعلی:

اسرائیل مسئول هدف قرار دادن انبارهای اسلحه حشد الشعبی است

اسرائیل مسئول هدف قرار دادن انبارهای اسلحه حشد الشعبی است
دبیرکل اهل الحق عراق، مسئولیت حمله به انبار های اسلحه حشد الشعبی را متوجه اسرائیل دانست و گفت: بعید نیست که این رژیم در آتش سوزی بیمارستان های عراق دست داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق، مسئولیت حمله به انبار های اسلحه حشد الشعبی را متوجه اسرائیل دانست و گفت: بعید نیست که این رژیم در آتش سوزی بیمارستان های عراق دست داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آتش سوزی های امسال در مناطق عرب نشین و شیعه نشین بوده، گفت: این آتش سوزی ها موجب خسارت های مالی بزرگی برای شخصیت های عراقی حامی نیرو های جهاد و حشد الشعبی شده است.

دبیرکل گردان های اهل الحق با بیان اینکه عملیات آتش سوزی در مناطق شیعه نشین بسیار سؤال برانگیز است، افزود: رژیم صهیونیستی مسئول اغلب عملیات حمله به انبار های اسلحه حشد الشعبی است.

وی تأکید کرد: رژیم اسرائیل برای از بین بردن و تخریب توانایی های حشد الشعبی و تضعیف آن است.

دست داشتن اسرائیل در عملیات آتش سوزی بعید نیست

شیخ الخزعلی با اشاره به اینکه دست داشتن اسرائیل در عملیات آتش سوزی بعید نیست، گفت: رژیم اسرائیل بر اساس متون دینی خود، عراق را اولین دشمن خود می داند که باید ملت آن را از بین ببرد.

وی در خصوص آتش سوزی بازار شهر صدر، با تأکید بر اینکه دلایل سیاسی در پشت پرده این حادثه وجود دارد، اشاره کرد: این انفجار چند روز قبل از سفر الکاظمی به آمریکا انجام گرفت و آمریکا می خواهد از طریق حضور تروریست های داعش توجیهاتی برای بقای خود در عراق وجود داشته باشد.

داعش ساخته و پرداخته دست آمریکا، اسرائیل و کشور های حاشیه خلیج فارس است

دبیرکل گردان اهل الحق با بیان اینکه همه می دانند، داعش ساخته و پرداخته دست آمریکا، اسرائیل و کشور های حاشیه خلیج فارس است و توسط سازمان اطلاعات این کشور ها مدیریت می شود، تصریح کرد: آمریکا در پشت پرده افزایش فعالیت های داعش در برهه اخیر قرار دارد.

ایالات متحده آمریکا مسئول کشتار ملت عراق است

شیخ الخزعلی ایالات متحده آمریکا را مسئول کشتار ملت عراق دانست و با بیان اینکه ما به جنایت های آن پاسخ خواهیم داد و نسبت به استمرار کشتار مردم عادی هشدار می دهیم، گفت: هرگز نشنیدم که سازمان اطلاعات آمریکا در بازداشت تروریست های داعش در یاری عراق نقش داشته باشد.

وی عملیات اخیر مقاومت علیه نیروهای آمریکا را انتقام از جنایت بمباران گروه های حشد الشعبی برشمرد و گفت: مقاومت وعده داد و به وعده خود عمل کرد و هدف گیری های علیه دشمن آمریکایی دقیق بود و خسارت های بشری به همراه داشت که آمریکا اعلام نکرد./۹۸۸/

ارسال نظرات