۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۸۵۲۶۱

نشست توجیهی آموزش‌های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی

نشست توجیهی آموزش‌های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی
اولین نشست توجیهی آموزش‌های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی با حضور سرکارخانم دکتر معصومه ظهیری برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین نشست توجیهی آموزش‌های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی با حضور سرکارخانم دکتر معصومه ظهیری برگزار شد.

 در این نشست که جمعی از مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران کل کشور حضور داشتند در مورد اهداف، ضرورت‌ها و سیاست‌های مدرسه کنشگری اجتماعی تبادل نظر گردید.

 خانم دکتر ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن تاکید بر حضور گسترده خواهران طلبه در فعالیت های اجتماعی ابراز نمودند یکی از وظایف مهم و رسالت‌های اصلی خواهران طلبه شرکت در برنامه‌های کنشگری اجتماعی می‌باشد.

 معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران ضمن دعوت از حضور خواهران در مدرسه کنشگری اجتماعی بیان نمودند در معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران برنامه‌های آموزشی متنوعی برای مهارت آموزی طلاب خواهر تدارک دیده شده که خواهران طلبه با توجه به استعدادها و سلایق خود می توانند در هر دوره شرکت نمایند.

 در پایان این نشست خانم دکتر میرجعفری مسئول اداره رصد آسیب‌های اجتماعی حوزه علمیه خواهران ضمن تاکید بر حضور چشم گیر و پرشور مدارس در این برنامه ابراز داشتن که حوزه علمیه خواهران پشتیبانی های متنوعی از جمله حمایت و صدور گواهی آموزشی معتبر را برای این دوره محیا نموده است.

لازم به ذکر است که این مدرسه تابستانه به صورت کاملا مجازی برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق لینک ذیل و یا تماس با پشتیبانان دوره ثبت نام به عمل آورند.

لازم به ذکر است لینک ثبت نام دوره به آدرس https://b2n.ir/d17658 می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس پشتیبان دوره 09195407479 تماس برقرار فرمایید.

ارسال نظرات