۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۲۹۶
آیت الله کعبی در پیامی:

مرحوم فرج نژاد فرهیخته ای زاهد، متواضع و خستگی ناپذیر بود

مرحوم فرج نژاد فرهیخته ای زاهد، متواضع و خستگی ناپذیر بود
آیت الله کعبی با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت مرحوم فرج نژاد تأکید کرد: ایشان فرهیخته ای زاهد و متواضع و سخت کوش و خستگی ناپذیر بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی در پی درگذشت استاد محمدحسین فرج نژاد به خانواده داغدیده ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت ناگهانی و تاثر آمیز محقق گرانمایه و دانشمند جوان و انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین فرج نژاد و همسر مکرمه و فرزندان ایشان ثلمه ای به حوزه های علمیه و جامعه علمی کشور بود که به این سادگی قابل جبران نیست.

ایشان فرهیخته ای زاهد و متواضع و سخت کوش و خستگی ناپذیر بود که ایشان را از نزدیک می شناسم ودر مباحثه ودرس  علمی اینجانب نیز شرکت فعال داشت ایشان  با سخنرانی های عالمانه و تألیف کتب و مقالات علمی خود فصل جدیدی به روی محققان می گشود. او یک جوان تراز انقلاب بود که زندگی اش می تواند سرمشقی برای هزاران جوانی باشد که می خواهند در گام دوم انقلاب درجنگ نرم  نقش موثر ایفا کنند.

اینجانب این حادثه تلخ را به تمام محققان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه و خانواده داغدیده ایشان تسلیت عرض می کنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظرات