۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۸۵۲۹۹

پیام تسلیت نماینده مردم قم به مناسبت ارتحال استاد فرج‌نژاد

پیام تسلیت نماینده مردم قم به مناسبت ارتحال استاد فرج‌نژاد
حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محقق حوزوی محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محقق حوزوی محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

ارتحال و در گذشت سوزناک استاد انقلابی، ارزشی، دشمن شناس و بصیر دکتر محمد حسین فرج نژاد که به همراه همسر و سه فرزند عزیزش در سانحه دلخراش تصادف به لقاء معبود شتافت را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدائ و همه سربازان جبهه انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌ نمایم.

بی‌شک، فقدان این روحانی رزمنده و فرمانده مدبر، خلاق، و جهادگر خستگی‌ناپذیر عرصه نبرد مجازی، ثلمه‌ای عمیق در میدان تقابل با هجوم سهمگین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.

با توجه به خشم و آشفتگی جبهه دشمن از فعالیت های موثر و روشنگرانه این دانشمند پرتلاش، بر مسئولین محترم دستگاه های قضایی و امنیتی است که با حساسیت و دقت لازم، علل وقوع این حادثه تلخ و اسف بار را بررسی نمایند.

یقینا شاگردان، دوستان، هم‌رزمان، و تشکل های هم افزا و مرتبط با فعالیت‌های علمی و انقلابی ایشان، جای خالی این مجاهد بی‌ادعا را پر خواهند کرد و نتایج و حاصل زحمات آن عزیز را تعالی و تکامل خواهند بخشید.

حشر با مجاهدان و شهیدان اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تعالی درجاتش را از پیشگاه ربوبی خواستارم.

ارسال نظرات