۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۸۵۳۲۸

مرصاد درس غیرت و عزت

مرصاد درس غیرت و عزت
کمالی پور گفت: وجود عملیات مرصاد و دیگر عملیات ها وجود معجزه از جانب خداوند را می رساند زیرا رزمندگان با استعانت، توسل، توکل و تلاش باعث و بانی این چنین امر بزرگی شدند.

یحیی کمالی پور آزاده و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگتر سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در موضوع سالروز عملیات مرصاد و بازخوانی جنایات منافقین گفت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران و پیشی گرفتن شرایط و اوضاع به نفع رژیم بعث عراق این ذهنیت در گروهک تروریستی مجاهدین خلق ایجاد شد که با وجود گذشت هشت سال از جنگ، جایگاه انقلاب اسلامی ایران در بین مردم دچار تنزل شده و با توجه به شکافت ایجاد شده بین انقلابیون و مردم، الان بهترین زمان ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: تصور سازمان منافقین از شرایط جمهوری اسلامی ایران این چنین بود که گمان می کردند که با فتح کرمانشاه حکومت خود را بنیان گذاری می کنند و کمتر از ۴۸ ساعت به پایتخت ایران یعنی تهران خواهند رسید.

آزاده و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: با اعلام آماده باش و فراخوان دادن توسط نیروی های منافقین لشکری به تعداد پانزده هزار نفر برای مقابله با انقلاب اسلامی تشکیل شد که رژیم بعث عراق نیز با پشتیبانی هوایی و توپخانه این عملیات را حمایت می کرد.

کمالی پور بیان کرد: با حمله منافقین به کشور جمهوری اسلامی ایران تعدادی از شهرهای مرزی تحت تصرف آن ها درآمد که با هوشیاری و آگاهی رزمندگان ارتش، سپاه پاسداران و مردم نقشه های شوم دشمن خنثی شد.

وی ادامه اظهار داشت: یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی مضاف بر همکاری مردم، سپاه پاسداران، ارتش و بسیج، دلاور مردی شهید صیاد شیرازی بود که درس و تودهنی محکمی به دشمن آب و خاک کشور داد.

آزاده و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق عملیات مرصاد بالغ بر دو هزار نفر از نیروهای منافق به هلاکت رسیدند و ۴۰۰ هزار نفر مجروح شدند و تمامی ادوات نظامی و تسلیحاتی آنان از بین رفت و مجبور به عقب نشینی شدند.

وی ادامه داد: وجود عملیات مرصاد و دیگر عملیات ها وجود معجزه از جانب خداوند را می رساند زیرا رزمندگان نظام جمهوری اسلامی ایران با استعانت، توسل، توکل و تلاش باعث و بانی این چنین امر بزرگی شدند و حماسه رغم زدند.

سینا ریاحی
ارسال نظرات