۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۵۳۶۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

مسؤولان در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خوزستان را برطرف کنند

مسؤولان در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خوزستان را برطرف کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: مردم خوزستان 8 سال شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند و افتخارات بسیاری آفریدند، لذا مردمان این خطه دلاورپرور شایسته هرگونه خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه اظهار داشت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آغاز دشمنی های مختلف معاندین، عوامل ضدانقلاب و گروهک ها علیه این نظام نوپا بوده و هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: این توطئه ها بیش از 4 دهه است که به اشکال مختلف خود را نشان می دهد یک روز به شکل توطئه نظامی، روز دیگر توطئه اقتصادی و ... که همه این توطئه ها و دسیسه ها چند هدف مشترک را دنبال می کنند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: از اهداف مهم و استراتژیک این توطئه چینی دشمنان می توان به تضعیف نظام و رهبری و نیز ایجاد دودستگی و اختلاف بین مذاهب اسلامی عنوان کرد که به عینه شاهد اجرای این دسیسه ها در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی توسط عوامل فریب خورده دشمن هستیم.

حجت الاسلام فاضلی با تأکید بر اینکه توطئه برای ایجاد تفرقه بین برادران اهل سنت و اهل تشیع دسیسه ای نخ نماست، تاکید کرد: در طول 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی در گوشه و کنار این کشور بارها شاهد ایجاد فتنه های بزرگی با همکاری سرویس های جاسوسی غربی ـ عربی بوده ایم، ولی خواست خدا بر این بوده است که هیچ کدام از این فتنه ها راه به جایی  نبرند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله خوزستان اشاره کرد و افزود: هیچ کسی نمی تواند منکر مشکلات مردم استان خوزستان و شهرهای آن شود، ولی باید با نگاهی منطقی و به دور از احساس به این موضوع نگاه کنیم.

این استاد حوزوی اضافه کرد: مردم خوزستان 8 سال در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی شجاعانه سینه خود را سپر کردند و افتخارات بسیاری آفریدند، لذا مردم این خطه دلاورپرور شایسته هرگونه خدمت هستند.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به مشکلات و تجمعات اخیر در استان خوزستان در بحث مساله آب شرب، بیان کرد: متاسفانه بسیاری از عوامل طبیعی و مدیریتی دست به دست هم دادند و باعث ایجاد بحران آب در بیشتر مناطق کشور به ویژه منطقه خوزستان شده که این امر سختی های بسیاری برای ساکنین این خطه به دنبال داشته است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: در این میان برخی از مردم خوزستان با برگزاری تجمعات آرام، نارضایتی خود را از وضعیت آب شرب در شهر خود را اعلام کردند که همین اجتماعات به مانند سال های گذشته به یک فرصت ناب برای فرصت طلبان و عناصر تجزیه طلب تبدیل گردید.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در میان اعتراضات و تجمعات آرام مردم خونگرم خوزستان، عناصر فرصب طلب دست به ایجاد پروژه اغتشاش و «کُشته سازی» زدند و با ایجاد خشونت و تیراندازی به سمت مردم معترض عملا به دنبال مدیریت این اعتراضات به میل خود بوده و هستند، بنابراین مردم خوزستان باید بمانند دوران دفاع مقدس همچنان هوشیار باشند و فریب این سیاه نمایی های دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به رفع مشکلات مردم خوزستان به دولتمردان اولتیماتوم داده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی به جایگاه و نقش تاثیرگذار مردم خوزستان در دفاع از کیان و نظام اسلامی آگاه هستند بنابراین ایشان تذکرات ویژه خود را به متولیان امر ابلاغ فرمودند، لذا شایسته است که در سریع ترین زمان ممکن این مشکلات برطرف شود تا زمینه بازی فرصت طلبان در کشور از بین برود و خدشه ای به چهره این نظام و انقلاب مردمی وارد نشود./1400/پ210/

ارسال نظرات