۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۵۳۹۲

تودیع و معارفه مدیریتی در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد

تودیع و معارفه مدیریتی در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد
طی نشستی با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، مدیرعامل جدید مؤسسه زائر و مدیر جدید بخش هدایا و نذورات آستان مقدس معرفی شدند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،مراسم تودیع ابراهیم اسلام پناه مدیرعامل سابق مؤسسه زائر وابسته به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و معارفه امیر حاجی‌زاده امینی با حفظ سمت در مدیریت خزانه، به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل جدید این مؤسسه به مدت دو سال، با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای اسلام پناه در طول دوران خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها وی را فردی دست‌پاک و دارای روحیه و هدف خدمتگذاری توصیف کرد و افزود: اکنون که به خاطر بازنشستگی از مجموعه آستان مقدس خواهد رفت کمال تقدیر و تشکر را از این فرد خدوم دارم و از خداوند توفیقات بیشتر او را خواستارم.

وی با بیان اینکه مؤسسه زائر پشتوانه‌ای برای آستان مقدس است، گفت: افرادی که در این مجموعه خدمت خواهند کرد باید این مسیر را ادامه دهند و طرح ها و برنامه هایی که به نفع آستان مقدس بانوی کرامت است در این مجموعه انجام شود.

گفتنی است در حکم مدیر عامل جدید مؤسسه زائر که از سوی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت به این سمت منصوب شده آمده است که مشارکت و حضور مستمر و فعال در جلسات، بررسی  دقیق و تصحیح برنامه‌های پیشنهادی از سوی هیأت مدیره، نظارت بر حسن اجرای آنها، تهیه و تدوین آیین نامه های اداری مالی، معاملات مورد نیاز مؤسسه، بازنگری اساسنامه و رفع نواقص احتمالی، ارائه پیشنهادهای کارشناسی برای پویایی و تحرک بیشتر در حوزه فعالیهت‌های فرهنگی اقتصادی با رعایت چابکسازی سازمان نفرات و کاهش تصدی گری و بهره گیری بیشتر و بهتر از موقوفات از اهم وظایف محوله به وی است.

آیت الله سعیدی همچنین از حاجی‌زاده امینی به خاطر خدماتی که در بخش مدیریت هدایا، نذورات آستان مقدس بانوی کرامت داشته است تقدیر و تشکر کرد و حجت الاسلام ثباتی را به عنوان مدیر امور خیرین و هدایا و نذورات آستان مقدس بانوی کرامت جایگزین وی کرد. تلاش برای انسجام امور خیرین و ترویج و تبیین فرهنگ وقف و کوشش در راستای جذب موقوفات جدید و همچنین پویایی بیشتر و ایجاد زمینه گسترده جهت مشارکت عموم مردم در هدایا و نذورات آستان مقدس از جمله وظایف محوله به ایشان می باشد.

وی ارتباط با خیرین را کار بسیار ظریفی دانست و گفت: در این بخش هم باید سلیقه و نظر خیران مدنظر قرار گیرد و هم ضوابط آستانه و هماهنگی با مسئولان این امر رعایت شود و کار، دوصدایی نباشد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: اساس این آستان مقدس بر اساس نیات خیران بوده و خیران بوده اند که از ابتدا از نظر مادی این آستان را حمایت کرده اند و باید ارتباط با خیران را حفظ کرد تا به صورت هماهنگ کارها به پیش برود.

ارسال نظرات