۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۵۵۰۹

نخستین مدرسه تابستانه بین المللی دین و سلامت + لینک

نخستین مدرسه تابستانه بین المللی دین و سلامت + لینک
نخستین مدرسه تابستانه بین المللی دین و سلامت با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و پروفسور هارولد کوئینینگ (استاد دانشگاه دوک آمریکا) در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین مدرسه تابستانه بین المللی دین و سلامت با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و پروفسور هارولد کوئینینگ (استاد دانشگاه دوک آمریکا) در مشهد مقدس برگزار می شود.

این رویداد علمی با موضوع روش شناسی مطالعات دین و سلامت از 9 تا 14 مرداد به صورت حضوری و مجازی برگزار شده و به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

این نشست با حضور  اساتید برجسته از جمله عندلیب همدانی، دکتر احمد پاکتچی، عبدالهادی مسعودی، سیدمحمدکاظم طباطبایی، مجتبی الهی خراسانی، پروفسور هارولد کوینینگ، دکتر وحدتی شبیری، دکتر محمد علی قاسمی، دکتر یحیی میرحسینی، دکتر حامد آرضایی، دکتر محمد باعزم پیگیری می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از اینجا اقدام کنند.

گفتنی است مدرسه تابستانه یکی از برنامه های موفق و مؤثر در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر دنیاست که سالانه به منظور دانش افزایی و ارتقای مهارت های کاربردی افراد، علی الخصوص دانشجویانِ در حال تحصیل، قبل از ورود به بازار کار برگزار می شود، و می تواند با توجه به توان علمی و عملیاتی دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، به عنوان راهکاری اساسی جهت نیل به سوی دانشگاه های نسل سوم (دانشگاه های کارآفرین) تلقی گردد.

ارسال نظرات