۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۵۶۲۱
غدیر ندایی برای وحدت جهان اسلام (۲)؛

وحدت مسلمین عامل رفع مشکلات مسلمانان

وحدت مسلمین عامل رفع مشکلات مسلمانان
ماموستا خدائی گفت: باتوجه به این شرائط خاص که دشمنان علیه ایران هجوم آورده اند لازم است مردم ایران مثل همیشه برادرانه با هم متحد شوند و به فرمان رهبر عمل و پشتیبانی کنند.

ماموستا عبدالرحمن خدائی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با توجه به لزوم اتحاد بین مذاهب مختلف اسلامی گفت: باتوجه به شرائط خاصی که دشمنان علیه ایران هجوم آورده است لازم است مردم ایران مثل همیشه برادرانه با هم متحد شوند و به فرمان رهبر انقلاب عمل و پشتیبانی کنند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با اشاره به حدیث غدیر بیان کرد: پیامبر اکرم در در سال دهم هجری در بازگشت از حجة الوداع در برکه غدیرخم حدیث معروف را بیان کردند که یکی از آثار آن، مودت و ایجاد محبت بین مسلمین است.

وی در ادامه افزود: در سایه وحدت مسلمین شر اجانب از بلاد مسلمین دور خواهد شد و امید است خداوند نیز رحمت خود را بر همه مسلمانان نازل کرده و این بیماری منحوس را از جامعه اسلامی دور کند.

ماموستا خدائی درپایان با بیان این که عید غدیر به عنوان یکی از مشترکات مسلمانان است؛ ابراز داشت: عید غدیر مورد قبول فریقین است و شیعه و سنی به آن روز توجه دارند و جشن می گیرند و خوشحالی می کنند و امسال هم همه مثل سال های قبل این روز را با سلامتی گرامی بدارند.

ارسال نظرات