۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۸۶۱۲۲
جانشین حوزه علمیه خوزستان:

برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون اساتید و طلاب است

برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون اساتید و طلاب است
خوزستان - حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: کلاس‌های مدارس علمیه از اواسط شهریور برگزار شود ولی برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون اساتید و طلاب است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به اعلام واکسیناسیون اساتید، طلاب و دانشجویان حوزه و دانشگاه پس واکسیناسیون و در صورت مجوز دادن ستاد مقابله با کرونا کلاس‌های حوزه‌های علمیه خوزستان به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، افزود: پیش‌بینی ما بر این است که کلاس‌های حوزه از اواسط شهریور ما برگزار شوند؛ چراکه هم اکنون اول دهه اول محرم و همچنین واکسیناسیون طلاب و دانشجویان را در پیش داریم؛ به همین دلیل برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون اساتید و طلاب است.

وی با بیان اینکه روند بررسی داوطلبان حوزه علمیه خوزستان در حال انجام است و تا پایان مرداد پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام خواهد شد تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی بود تا زیرساخت‌های فضای مجازی حوزه علمیه بیشتر تقویت شود؛ به همین دلیل در سال جاری حتی در صورت حضوری بودن کلاس‌ها برخی دروس در فضای مجازی به‌منظور استفاده بهینه از وقت و مکان برگزاری می‌شوند.

ارسال نظرات