۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۸۶۱۷۴
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

۳۰۰ هیأت و مسجد از حمایت‌های اداره اوقاف و امور خیریه برخوردار می‌شوند

۳۰۰ هیأت و مسجد از حمایت‌های اداره اوقاف و امور خیریه برخوردار می‌شوند
کرمانشاه - حجت الاسلام مهدی توسلی از حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از هیأت ها و مساجد فعال در محرم و صفر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی توسلی امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه طرح سراسری «شمیم حسینی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم اقدام به افتتاح این نمایشگاه می کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه جدای از اطلاع رسانی در حوزه دین و مذهب، کمک به هیات های مذهبی و مساجد فعال در سطح استان کرمانشاه می باشد و این کمک ها از محل موقوفاتی تأمین می شود که در راستای عزاداری ایام محرم وقف شده اند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده در امامزاده ابراهیم(ع) شهر کرمانشاه و نیز امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان کنگاور برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

حجت الاسلام توسلی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح «شمیم حسینی» امسال به 300 مسجد و هیأت مذهبی فعال از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مبلغی در حدود 10 میلیون ریال برای خرید و تهیه وسایل مورد نیاز ویژه ماه محرم در قالب فیش اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: ضمنا با تدابیر اندیشیده شده هیأت های مذهبی استان کرمانشاه می توانند اقلام مورد نیاز خود همانند مواد غذایی، فرهنگی، بهداشتی و ... را در این نمایشگاه تهیه نمایند.

حجت الاسلام توسلی در پایان سخنان خود گفت: برای افتتاح دو نمایشگاه مذکور در کرمانشاه و شهرستان کنگاور اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از محل درآمدهای موقوفات درنظر گرفته شده است./1400/پ210/

ارسال نظرات