۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۸۶۱۸۲
حجت الاسلام خوبانی:

رفع بی عدالتی و حل مشکلات معیشتی مردم در الویت دولت سیزدهم باشد

رفع بی عدالتی و حل مشکلات معیشتی مردم در الویت دولت سیزدهم باشد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برجام هیچ تأثیری در زندگی و اقتصاد ملت ایران نداشت، گفت: رفع بی عدالتی و حل مشکلات معیشتی در الویت دولت سیزدهم باشد.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی، گفت: پایان دادن به بی عدالتی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت برنامه های دولت سیزدهم باشد.

وی با بیان این که متأسفانه به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری دولت های یازدهم و دوازدهم، بسیاری از اقشار جامعه در یک شرایط بحرانی اقتصادی قرار گرفتند، افزود: متأسفانه شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات اقتصادی، فشارها بر مردم را دو چندان کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بی توجهی مسؤولان به نصایح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را امروز به چنین وضعیتی رسانده است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه دولت آیت الله رئیسی، از بین بردن میراث شومی است که دولت دوازدهم در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست بر این کشور به جای گذاشته است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که وضعیت امروز کشور نتیجه تفکر غرب‌گرای مسؤولان دولتی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان دولت به جای گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات، از توانمندی و ظرفیت های داخلی بهره می گرفتند، امروز شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی با اشاره به این که متأسفانه مدیران ارشد دولت های یازدهم و دوازدهم اعتقادی به ظرفیت های داخلی نداشتند، خاطرنشان کرد: در سایه بی توجهی مسؤولان، بسیاری از ظرفیت ها بلا استفاده مانده و به حال خود رها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آقایان با سال ها مذاکره بی حاصل با غرب، کشور را در سراشیبی قرار دادند، تصریح کرد: تجربه 42 ساله ملت ایران نسبت به اروپا و آمریکا، بی اعتمادی کامل است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که کشورهای غربی به سرکردگی آمریکای جنایت کار تنها به دنبال تضعیف نظام اسلامی در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: مذاکرات برجامی آنها با ایران تنها بستری برای فشارها در سایر بخش ها بوده است.

وی با بیان این که اعتماد به آمریکا و حتی اروپایی ها اشتباه بزرگی بود که متأسفانه دولت های یازدهم و دوازدهم مرتکب آن شدند، تصریح کرد: کسانی که در رأس این دولت ها بودند باید امروز پاسخگوی خسارت هایی باشند که به کشور و ملت ایران وارد شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در طول سال های اخیر خسارت های جبران ناپذیری در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد به کشور وارد شده است، افزود: ناکامی های هشت سال اخیر در حالی است که آقایان هنوز هم از برجام و مذاکرات بی حاصل با غرب دفاع می کنند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که برجام هیچ تأثیری در زندگی و اقتصاد ملت ایران نداشت بلکه اوضاع اقتصادی کشور را به وضع امروز رسانده است، بیان داشت: مسببان وضع موجود باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند.

وی با اشاره به این که امروز خوشبختانه رییس جمهوری از جنس مردم، عدالتخواه و فساد ستیز بر مسند امور اجرایی کشور قرار دارد، تصریح کرد: به طور حتم با روحیه جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی شاهد رفع تدریجی مشکلات کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود./950/ت310/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
پیشنهاد می‌شود آقای زاکانی را کاندید شهرداری قم بکنند .....
0
0
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
درود بر آقای زاکانی
0
0