۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۸۶۱۹۱
مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه تأکید کرد؛

ضرورت تعامل نخبگان و سیاسیون جامعه با دولت آیت الله رئیسی

ضرورت تعامل نخبگان و سیاسیون جامعه با دولت آیت الله رئیسی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام بهمنی گفت: فعالان سیاسی و نخبگان کشور باید برای بهتر شدن اوضاع مملکت به یاری دولت سیزدهم بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان صحنه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم حسینی، اظهار داشت: دولت سیزدهم در روزهای آینده کار خود را رسما آغاز خواهد کرد و این می تواند برای آینده کشور نویدبخش آینده ای روشن باشد.

وی گفت: با وجود مشکلاتی که از دولت های قبلی برجای مانده است و بخش اعظمی از این مشکلات به صورت مستقیم بر مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر فشار وارد می کند، می طلبد که آیت الله رئیسی به صورت جهادی و فوری حل این مهم را جزو اولویت های دولت سیزدهم قرار دهد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: ملت ایران، ملتی قدرشناسی و انقلابی هستند و در این سال ها که کشورهای استکباری این نظام را زیر شدیدترین تحریم ها قرار داده اند مردم با صبر و استقامت به نوعی دشمن را ناامید ساخته اند، لذا هرگونه خدمت به مردم ایران اجری معنوی و بزرگ دارد.

حجت الاسلام بهمنی به تشکیل کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم آیت الله رئیسی تاکید فرمودند باید دولت سیزدهم در سریع‌ترین زمان ممکن اعضای هیات دولت را برای آغاز کار معرفی نماید. بنابراین می طلبد که با توجه به شرایط خاص کشور، آیت الله رئیسی در این مورد اهتمام ویژه ای داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه در ادامه اظهار داشت: تشکیل کابینه ای انقلابی، جهادی و جوان باید از ویژگی های اعضای دولت جدید باشد، دولتی که بتواند در سریع ترین زمان ممکن اوضاع کشور را دوباره سامان ببخشد، لذا در این راه جریان ها و احزاب سیاسی باید همسو با دولت انقلاب آیت الله رئیسی حرکت کنند تا ان شاءالله شاهد تسریع در سرعت بخش های مختلف کشور به ویژه از بین رفتن رکود اقتصادی و تورم باشیم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه نیازهای جامعه باید توسط دولت جدید اولویت بندی شوند، عنوان کرد: تورم، بیکاری و مشکلات اجتماعی و فرهنگی از مهمترین معضلات حال کشور می باشد که به نوعی جامعه را درگیر نموده است.

حجت الاسلام بهمنی تصریح کرد: حل این معضلات و شتاب دادن به رشد اقتصادی کشور تنها با تعامل و همسویی مردم و احزاب سیاسی با دولت منتخب میسر خواهد بود، بنابراین فعالان سیاسی و نیز نخبگان کشور باید برای بهتر شدن اوضاع مملکت به یاری دولت سیزدهم بیایند./1400/پ210/

ارسال نظرات