۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۸۶۲۰۳

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
"تنفیذ امید" ترند توییتر شد، درس اخلاق تیم رسانه‌ای رئیسی به دولت روحانی، کمی صبور باشیم، پایان دولت روحانی و لافی به نام "پاسخ جمعی" بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، "تنفیذ امید" ترند توییتر شد، درس اخلاق تیم رسانه‌ای رئیسی به دولت روحانی، کمی صبور باشیم، پایان دولت روحانی و لافی به نام "پاسخ جمعی" بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

"تنفیذ امید" ترند توییتر شد

کانال تلگرامی مرکز پایش و تحلیل اخبار نوشت: در پی برگزاری مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری آیت‌الله رییسی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اینکه «حضور افراد جدید با اراده‌های تازه و ابتکارات نو، برای همه به خصوص جوانان امید می‌آفریند»، کلیدواژه "تنفیذ امید" با بیش از۵۰ هزار توییت و ریتوییت ترند نخست توییتر فارسی شد.

کاربران ذیل این کلیدواژه بر ضرورت امیدآفرینی، ترمیم شکاف ملت و دولت و جبران کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های دولت روحانی در دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رییسی تاکید می‌کنند.

"تنفیذ امید" ترند توییتر شد

 

درس اخلاق تیم رسانه‌ای رئیسی به دولت روحانی

کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار نوشت: سال 1392 بلافاصله پس از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و واگذاری سایت اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری به حسن روحانی، تیم‌ رسانه‌ای روحانی تمام آرشیو مطالب مربوط به اخبار احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم را از سایت www.president.ir پاک کرد.

اما امروز با تغییر دولت و واگذاری مدیریت سایت www.president.ir به تیم رسانه‌ای رئیسی، آنها اقدام خلاف ادب روحانی را تکرار نکردند و تمامی محتوای اخبار مربوط به دولت روحانی را در آرشیو سایت www.president.ir قرار دادند.

درس اخلاق تیم رسانه‌ای رئیسی به دولت روحانی

 

کمی صبور باشیم

یک کاربر در توئیتی نوشت: یاد بگیریم در همه چیز کمی صبور باشیم.

رئیس جمهور منتخب حق دارد معاونین و وزرای کابینه را طبق برنامه خود انتخاب و معرفی کند. ضمن اینکه تکلیف دارد به وعده‌هایش عمل کند. صبور باشیم و اجازه بدهیم آقای رئیسی از حق قانونی خود استفاده کند.

برای غر زدن و تیکه انداختن همیشه وقت هست.

کمی صبور باشیم

 

پایان دولت روحانی و لافی به نام "پاسخ جمعی"

رضا سراج در توئیتی نوشت: پایان دولت روحانی و دست برتر مقاومت در منطقه، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در بدترین موقعیت خود طی ۸ سال گذشته قرار داده است.

از این رو پروپاگاندای "پاسخ جمعی" به ایران صرفاً یک لاف در غریبی با هدف عملیات روانی-ادراکی استراتژیک برای نشاندن دولت جدید ایران در پای میز مذاکره است!

پایان دولت روحانی و لافی به نام "پاسخ جمعی"

 


گذشتن تاریخ انقضای هزاران واکسن کرونا در کانادا !

یک کاربر در توئیتی نوشت: تاریخ انقضای هزاران واکسن کرونا بعلت عدم استقبال برخی شهروندان از واکسیناسیون این هفته در کانادا تمام می‌شود، به گفته جاستین بیتس، مدیرعامل انجمن داروسازان انتاریو تنها در انتاریو، چند هزار دوز واکسن Moderna در ۶ آگوست منقضی می‌شود.

گذشتن تاریخ انقضای هزاران واکسن کرونا در کانادا !

 


نظر زاکانی درباره تشکیل کابینه رئیسی

علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: تاکید رهبرانقلاب بر سرعت عمل در تشکیل کابینه جدید، یعنی نباید یک لحظه را هم از دست داد؛ کار زیاد است و فرصت کم. جبران غفلتها و خطاهای دولت گذشته، بویژه احیای رابطه دولت بامردم، نیازمند عزم ملی، اولویت گذاری، برنامه محوری و بهره مندی از شایستگان است. بحمدالله عزم رییس‌جمهور محترم جدی است.

نظر زاکانی درباره تشکیل کابینه رئیسی

 


دو اقدام مکمل درباره تحریم ها چیه؟

یک کاربر در توئیتی نوشت: 

تنها راهِ پیشرفتِ واقعیِ ایران، «رفع تحریم» است و تنها راهِ رفع تحریم، «خنثی‌سازی تحریم.» تا وقتی که تحریم هستیم، پیشرفت واقعی نخواهیم داشت و تا وقتی که تحریم یک ابزارِ موثر تلقی شود، کنار گذاشته نخواهد شد.

دو اقدام مکمل درباره تحریم ها چیه؟

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات