۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۶۲۴۲
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد؛

ضرروت استفاده از نیروهای جوان و آموزش دیده برای مدیریت فضای مجازی

ضرروت استفاده از نیروهای جوان و آموزش دیده برای مدیریت فضای مجازی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: برای اینکه بتوانیم که مدیریت فضای مجازی را به تسخیر ارزش های معنوی و دینی در بیاوریم باید از نیروهای جوان و آموزش دیده استفاده نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه امروز در نشست هم اندیشی روحانیون اهل تشیع و اهل سنت شهرستان جوانرود که با محوریت «آسیب های اجتماعی و تاثیرات فضاری مجازی و راهکارهای مقابله با آن» برگزار گردید، اظهار داشت: در عصر کنونی فضای مجازی بسیاری از محدودیت ها را از بین برده است با این حال فضای مجازی هم می تواند هم یک فرصت و هم یک تهدید برای جوامع باشد.

وی گفت: هرگونه غفلت در بحث مدیریت فضای مجازی می تواند زمینه ساز از بین رفتن داشته های فرهنگی و دینی جامعه شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مدیریت فضای مجازی تأکیدات فراوانی دارند، بنابراین همه باید این تهدیدات علیه جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ دینی را به فرصت تبدیل کنیم بنابراین باید در این حوزه به صورت آتش به اختیار عمل کرد.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: اولین کار برای ورود عملی و تخصصی به فضای مجازی ارائه آموزش های لازم به نیروهای انقلابی و ارزشی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: برای اینکه بتوانیم که مدیریت فضای مجازی را به معنای واقعی به تسخیر ارزش های معنوی و دینی در بیاوریم باید از نیروهای جوان و آموزش دیده استفاده نماییم.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خاطرنشان کرد: دشمنان در بحث فضای مجازی برنامه های بسیاری در دستور کار خود دارد، بنابراین می طلبد چنین جلساتی به صورت منظم و هماهنگ با حضور فعالان این عرصه برگزار شود./1400/پ210/

ارسال نظرات