۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۸۶۲۸۹
رهبر شیعیان پاکستان در پیامی:

بیداری ملت و تشکیل دولت اسلامی مهمترین دغدغه شهید حسینی بود

بیداری ملت و تشکیل دولت اسلامی مهمترین دغدغه شهید حسینی بود
حجت الاسلام والمسلمین نقوی گفت: شهید سید عارف حسین حسینی به عنوان پرچمدار اتحاد اسلامی و محافظ حقوق انسانی در پاکستان در دل شهروندان این کشور زنده خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در پیامی به مناسبت سی و سومین سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید عارف حسین حسینی رهبر فقید شیعیان پاکستان، گفت: شهید سید عارف حسین حسینی به عنوان پرچمدار اتحاد اسلامی و محافظ حقوق انسانی در پاکستان در دل شهروندان این کشور زنده خواهد ماند.

وی با بیان این که از اعلامیه وحدت گرفته تا تشکیل شورای همبستگی ملی و متحده مجلس عمل پاکستان، به ثمر رسیدن و تعبیر رویای شهید عارف حسین حسینی و دیگر رهبران فقید پاکستان است، ابراز داشت: دولت فعلی هندوستان با اقدامات ظالمانه و جنایتکارانه خود در کشمیر نمی تواند جنبش های آزادی مردم منطقه و صدای مطالبه حق را خفه کند.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که شهید عارف حسین حسینی همانطوریکه در سخت ترین دوران ها مردم کشور را بیدار کرد و با درس اتحاد و همدلی ملی و اسلامی مسلمانان پاکستان را بر سکوی واحد قرار داد، گفت: ما نیز پس از شهادت این مرد مجاهد و فرزند امام خمینی(ره) راه ایشان را ادامه داده و در استحکام اتحاد ملی و اسلامی تمام توان خود را بکار گرفته ایم و در این راه عزیزان زیادی را از دست داده ایم.

وی با تاکید به این که شهید عارف حسین حسینی در تشکیل یک نظامی بر پایه دموکراسی اسلامی راهنمایی های زیادی کرد، اظهار داشت: ایشان در تکمیل اهداف خود مسیر روشنی را معین کرد و در همان مسیر راه خود را ادامه داد که اگر امروز ما نیز طبق رهنمودهای این شهید بزرگوار راه خود را ادامه دهیم نه فقط در پاکستان بلکه در جهان اسلام نیز نقش بی نظیری ایفا خواهیم کرد و در کمترین زمان موفقیت از آن ما خواهد بود.

رهبر شیعیان پاکستان از سکوت سازمان ملل و سازمان همکاری های اسلامی در مسئله کشمیر به شدت انتقاد کرد و از دولت پاکستان خواست که طبق منویات قائد اعظم و بنیانگذار پاکستان محمد علی جناح عمل کند که کشمیر پاره تن سرزمین پاکستان است./988/

بیداری ملت و تشکیل دولت اسلامی مهمترین دغده شهید حسینی در پاکستان بود

ارسال نظرات