۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۸۶۵۰۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

مبلغان با عمل خود به تبلیغ معارف دین بپردازند

مبلغان با عمل خود به تبلیغ معارف دین بپردازند
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مبلغان و متولیان فرهنگی گفت: همه مبلغان به اثرگذاری تبلیغ عملی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عصر امروز در مجمع مبلغان محرم اصفهان، با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از وظایف همه ما در برگزاری مراسمات عزاداری است، گفت: اگر مبلغان و متولیان فرهنگی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دقت نظر نداشته باشند و مشکلی پیش بیاید ضامن هستند.

وی در ادامه افزود: حتی اگر کسی واکسن هم زده باشد لازم است که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کند و توجه داشتن به مسائل ظاهری رعایت اصول بهداشتی در جامعه از دیگر وظایف مهمی است که مبلغان برعهده دارند؛ صیانت و حفاظت از آرمان های مقدس نظام اسلامی از دیگر لازمه های تبلیغ است.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به اهمیت بیان احکام و تفسیر قرآن کریم در فعالیت‌های تبلیغی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر مسأله آموزش و توجیه مبلغان برای امتداد و استمرار ارتباط مبلغان با مردم پس از حضور در مناطق تبلیغی از جمله مسائلی است که باید نسبت به آن دقت داشت، فضای مجازی بستر خوبی در این زمینه است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تبلیغ عملی را از مهمترین شاخصه‌های اثرگذاری تبلیغ برشمرد و تصریح کرد: باید همه مبلغان به مسأله تبلیغ عملی از طریق عملکرد و فعالیت‌های خود دقت داشته باشند و تلاش کنند تا از طریق عملکرد و حسن اخلاق و افعال خود به تبلیغ دین در میان مردم بپردازند./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات