۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۸۶۶۶۴
به مناسبت ایام ماه محرم صورت گرفت؛

پویش کتابخوانی «نسل حسین»

پویش کتابخوانی «نسل حسین»
پویش کتابخوانی «نسل حسین(ع)» به مناسبت فرارسیدن محرم الحرام آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس کتاب ونشر خبرگزاری رسا، این پویش با محوریت چهار کتاب «همرزمان حسین»، «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن»، «تنها گریه کن» و «پشت درهای بهشت» با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم»، از ۱۹ مرداد  ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد و تا 19 شهریورماه ادامه خواهد یافت.

این پویش با همکاری کتابشهر ایران، سازمان تبلیغات و مرکز رسانه‌ای شیرازه برگزار شده و در پایان، ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان خود اهدا می‌کند.

تحلیل رسالت ائمه از زبان رهبر فرزانه

کتاب «همرزمان حسین» مجموعه سخنرانی‌های رهبر فرزانه انقلاب در محرم سال ۱۳۵۱ است. موضوع این سخنرانی‌ها تحلیل رسالت و مبارزات سیاسی ائمه(علیهم‌السلام) است و از مرارت‌ها و سختی‌ها و مجاهدت‌هایی که ائمه به دوش کشیده‌اند، سخن می‌گوید.

برای تهیه «همرزمان حسین»، منتشرشده در انتشارات انقلاب اسلامی، عدد ۱۲ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه فرمایید.

روایت شکل‌گیری کاری جهادی در شرکتی دانش‌بنیان

اگر می‌خواهید بدانید که یک کار خوب و ممتاز چگونه با درآمد مطلوب راه‌اندازی می‌شود، مطالعه کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» را از دست ندهید. این کتاب روایتی از برپایی و شکل‌گیری یک شرکت دانش‌بنیان است و شخصیت اول آن می‌تواند الگویی مناسب برای نسل جوان باشد.

«تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» به قلم بهزاد دانشگر نوشته شده و در دفتر نشر معارف منتشر شده است.

برای تهیه این کتاب عدد ۴ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه فرمایید.

روایتی مادرانه در «تنها گریه کن»

تربیت فرزند یکی از موارد سفارش‌شده در اسلام بوده و مادری یکی از ممدوح‌ترین صفات زمینی است. «تنها گریه کن» روایت یکی از مادران است که علاوه بر روایت مادری، روایت یک زندگی را به دوش می‌کشد.

«تنها گریه کن» را اکرم اسلامی نوشته و انتشارات حماسه یاران منتشرش کرده است.

برای تهیه این کتاب عدد ۱۰ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه فرمایید.

روایتی تازه از پیر کربلا

برای پرسه‌زدن در شهر کوفه و آشنا شدن با جوانی که از شاگردان حبیب‌بن‌مظاهر، یکی از یاران باوفای اباعبدالله بوده است، باید به کتاب «پشت‌ درهای بهشت» رجوع کنید. این کتاب روایتی تازه از کربلاست و چگونگی پیوستن حبیب‌بن‌مظاهر به لشکر امام‌حسین(ع) را از زبان شاگرد او بیان می‌کند.

«پشت‌ درهای بهشت» به قلم رضا کاشانی اسدی نوشته شده و در انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است.

برای تهیه این کتاب عدد۱۱ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات