۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۸۶۷۴۲
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

توزیع ۴۴۷ میلیارد اعتبارات محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

توزیع ۴۴۷ میلیارد اعتبارات محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی
خراسان جنوبی - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی از ابلاغ و توزیع ۴۴۷ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مجید پورعیسی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: اعتبار سال جاری خراسان‌‌جنوبی حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و اعتبار تملک و توازن استانی در شورا مصوب و برای کلیه شهرستان‌ها ابلاغ کردیم و اکنون آماده مبادله موافقت‌نامه هستیم.

وی بیان داشت: اعتبارات ملی توازن نیز ۳۳۰ میلیارد تومان بوده که ابلاغ شده است و منابع اعتباری نفت را نیز ابلاغ کردند اما تاکنون تخصیص نداشته‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد و همچنین برای تأمین مانده مرخصی بازنشستگان سال ۹۹ نیز در حال رایزنی هستیم.

پورعیسی با بیان اینکه برای حق‌الزحمه نیروهای طرحی که حقوق و مزایای پایینی دارند معادل نیروهای قراردادی شمول قانون کار و پیمانی محاسبه و به خزانه ارسال شد، اضافه کرد: این حق‌الزحمه‌ها به صورت متمرکز از محل نقدینگی در اختیار پرداخت خواهد شد.

وی تبیین کرد:۵۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان پیش بینی شده که از این اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و ۴۰ میلیارد تومان نیز با نظر فرمانداران با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی همچنین به اعتبارات حوزه آبرسانی اشاره و عنوان کرد: ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای حوزه آبرسانی روستایی ابلاغ شده که ۲۰ درصد این اعتبار برای عشایر و ۸۰ درصد برای مناطق روستایی اختصاص خواهد یافت.

پورعیسی از ابلاغ و توزیع ۴۴۷ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت‌زدایی در حوزه‌های آبخیزداری، آب‌رسانی روستایی، راه روستایی، مدارس و بهداشت و درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال سعی شده برای هر شهرستان شاخص مشخص کنیم و بر اساس شاخص‌ها و عدم محرومیت‌ها کار کنیم.

ارسال نظرات